شناسهٔ خبر: 67772653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جوان ۱۸ ساله کهنوجی از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از رهایی یک جوان ۱۸ ساله کهنوچی از چنگال آدم‌ربایان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های دستگاه‌های قضائی، نظامی و امنیتی و کمک سران طوایف فرد ربوده شده از چنگال آدم ربایان رهایی پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، امید رضایی اظهار کرد: بلافاصله پس از اطلاع از یک مورد آدم‌ربائی رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی و پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه گروگانگیری ۶۰ روز پیش رخ داده است، افزود: در تحقیقات اولیه هویت آدم‌ربایان معلوم و پس از انجام یک‌سری تحقیقات مشخص شد که علت این گروگان‌گیری مسائل مالی بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج اعلام کرد: متهمان، فرد ربوده شده را به یکی از استان‌های مرزی انتقال داده بودند و در نهایت با پیگیری‌های دستگاه عدلیه و استفاده از ظرفیت مصلحین و سران طوایف فرد ربوده شده با سلامت کامل جسمی از چنگال آدم‌ربایان رهایی پیدا کرد.

رضایی افزود: در این رابطه چند متهم تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر متهمان صادر شده است.

نظر شما