شناسهٔ خبر: 67772385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار ایرانشهر:

خروجی ستاد تنظیم بازار در کیفیت زندگی مردم دیده شود

فرماندار ایرانشهر با توجه به نقش اتحادیه‌ها در تنظیم بازار تاکید کرد: اگر در صنوف مختلف و مقابله با گران فروشی، تغییر به نفع مردم مشاهده نشود قطعاً مسئول مربوطه در اتحادیه بایستی پاسخگوی مراجع قانونی باشد.

صاحب‌خبر -

مهرداد جهاندیده شامگاه یکشنبه در پنجمین کارگروه تنظیم بازار در سال جاری بر لزوم تشدید نظارت ها بر بازار، کنترل قیمت ها همچنین  همکاری ادارات صمت، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و اتاق اصناف تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت کنترل قیمت ها در بازار افزود: خروجی ستاد تنظیم بازار باید در سطح شهرستان و در کیفیت زندگی مردم دیده شود و تغییر بایستی به نفع مردم و اثرات آن بالاخص در کاهش سطح  عمومی قیمت ها مشهود باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر مقابله با گران فروشی و حضور غیرمجاز اتباع بیگانه را بالاخص در بازار دو رویکرد محوری و مستمر ستاد تنظیم بازار عنوان و بر پایش و رصد عملکرد دستگاه های متولی در این خصوص تاکید کرد.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان نباید افزایش قیمت های غیرقانونی بدون استدلال و کار کارشناسی در بازار داشته باشیم و باید مایحتاج مردم با قیمت مصوب تامین و با متخلفان نیز در این زمینه برخورد شود.

وی افزود: کارگروه تنظیم بازار به عنوان مهم ترین متولی تصمیم گیری در حوزه بازار با جدیت با گران فروشی، کم فروشی و حضور غیر مجاز اتباع بیگانه در بازار ایرانشهر به شدت برخورد خواهد کرد.

در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هم از برخورد قاطع با عاملان گران فروشی و کسانی که محل کسب خود را در اختیار اتباع بیگانه غیر مجاز قرار دهند، خبر داد.

انتهای پیام

نظر شما