شناسهٔ خبر: 67772308 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۶۵۴ کیلومتر خط کشی مسیر ارتباطی همزمان با اربعین در سیستان و بلوچستان انجام شد

زاهدان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در راستای سفر ایمن زائران اربعین حسینی عملیات خط کشی ۶۵۴ کیلومتر و بهسازی و روکش آسفالت ۱۵۴ کیلومتر از راه‌های این استان انجام شد.

صاحب‌خبر -

ایوب کرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سیستان و بلوچستان به عنوان دروازه شرقی ورود زائرن اربعین حسینی از کشور پاکستان است و پایانه‌های مرزی میرجاوه در شمال و ریمدان در جنوب آماده پذیرایی از زوار است.

وی ادامه داد: علاوه بر خط کشی و روکش آسفالت راه‌ها نصب بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ عدد تابلوهای اخطاری انتظامی و ۷۰ عدد تابلو اطلاعاتی به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای در سیستان و بلوچستان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه سفرهای اربعین حسینی ۱۵۸ نفر نیروی راهدار و تعداد ۷۰دستگاه ماشین آلات راهداری در مسیرهای ارتباطی در حال آماده سازی راه‌های استان جهت تردد زائران اربعین حسینی هستند.

وی تصریح کرد: هر ساله در ایام اربعین حسینی، جاده‌های سیستان و بلوچستان پذیرای خیل عظیم زائر و دلداده حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از کشور پاکستان است و این اقدامات در راستای استقبال مطلوب تر از زائران اربعین حسینی انجام شده و در تلاش هستیم تا تردد ایمنی برای زوار حرم حسینی را بیش از سال‌های قبل فراهم آوریم.

نظر شما