شناسهٔ خبر: 67772271 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نظارت ۳۶۰ درجه‌ای!

برخی رسانه‌های عبری نوشته‌اند، به تمام فرمانداران دستور داده شده است، «۳۶۰ درجه» نظارت کنند چون «اسرائیل» به‌طور کامل در محاصره است. 

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: پس از این که روز سه‌شنبه اعلام شد، یک پهپاد مدرن و بزرگ یمن با نام «یافا» که به گفته رهبر انصارالله یمن «از سوی برادران فلسطینی نامگذاری شد» بیش از ۲۶۰۰ کیلومتر را طی کرده و با عبور از فضای دریایی و کانال سوئز، خود را به تل‌آویو رسانده و هدف را هم منهدم کرده است، صهیونیست‌ها که حسابی غافلگیر شده و ترسیده‌اند شروع به تحقیق و پژوهش در این باره کردند. آنها می‌گویند به این نتیجه قطعی رسیده‌اند که، یمنی‌ها، دست بردار نخواهند بود و باز هم به تل‌آویو و هر نقطه دیگری از این سرزمین اشغال شده حمله‌ور خواهند شد. از همین رو برخی رسانه‌های عبری نوشته‌اند، به تمام فرمانداران دستور داده شده است، «۳۶۰ درجه» نظارت کنند چون «اسرائیل» به‌طور کامل در محاصره است.

صهیونیست‌ها پس از این رسواییِ امنیتی که به نوشته نیویورک تایمز «نمایش ضعف پدافند هوائی اسرائیل بود» اعلام کردند، تاسیسات و انبارهای نفت یمن در الحدیده را طی حمله‌ای بی‌سابقه و با استفاده از ۱۸ جنگنده اف ۳۵ و اف ۱۸ هدف قرار داده‌اند. اما کارشناسان تیزبین بلافاصله اعلام کردند این حمله -که بلافاصله با پاسخ یمن مواجه شد- از سوی انگلیس و آمریکا انجام شده است و بین آنها و رژیم صهیونیستی نیز توافق شده مسئولیت آن را اسرائیل برعهده بگیرد! چرا که در غیر این صورت، آبرویی برای صهیونیست‌ها باقی نخواهد ماند. یمن می‌گوید از این پس دیگر، خط قرمزی را نمی‌شناسند و تمام نقاط این سرزمین اشغال شده«هدف مشروع است.»

نظر شما