شناسهٔ خبر: 67772189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

جذب سرمایه‌گذار؛

پروژه زمین چمن زیر پل شهدای روحانی کرج

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: برای اجرای پروژه ساخت زمین چمن زیر پل شهدای روحانی با هدف افزایش سرانه ورزشی و ایجاد محیطی سالم برای اوقات فراغت شهروندان، از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت می‌کنیم طرح‌های خود را ارائه کنند.

صاحب‌خبر -

مهدی لطفی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: برای اجرای پروژه زمین چمن زیر پل شهدای روحانی، نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستیم.


وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۴هزار متر مربع احداث می‌شود و شامل امکاناتی مانند ۳ زمین چمن مصنوعی و ابنیه مورد نیاز اماکن ورزشی خواهد بود.

لطفی از کلیه سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی که تمایل به مشارکت در این پروژه را دارند، دعوت کرد تا با مراجعه به تارنمای سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج، اطلاعات لازم را کسب و نسبت به ارائه طرح سرمایه‌گذاری خود اقدام کنند.


رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج بیان داشت: این پروژه فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاران است تا در یک پروژه عام المنفعه، مشارکت کنند.


وی اضافه کرد: احداث زمین چمن زیر پل شهدای روحانی، گامی دیگر در راستای توسعه سرانه ورزشی و ایجاد محیطی سالم برای اوقات فراغت شهروندان کرج است که با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری کرج انجام خواهد شد.


شایان ذکر است مزایای سرمایه‌گذاری در پروژه زمین چمن زیر پل شهدای روحانی، مواردی همچون مشارکت در یک پروژه عام المنفعه، واگذاری زمین به صورت اجاره بلند مدت و سودآوری مناسب خواهد بود.


شرایط سرمایه‌گذاری در پروژه:


* ارائه طرح سرمایه‌گذاری


* تعهد به تأمین منابع مالی پروژه


* سابقه فعالیت در زمینه احداث و یا بهره‌برداری از فضاهای ورزشی


برای دیدن شناسنامه و اطلاعات این پروژه اینجا کلیک کنید



منتشر شده در تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳

نظر شما