شناسهٔ خبر: 67771494 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

سریال ادامه‌دار هزینه‌سازی «وزیر ارشاد» برای آبروی «دولت سیزدهم»؛

برادرزاده دهه هفتادی «محمدمهدی اسماعیلی» به عنوان سرپرست یکی از معاونت‌های وزارت بهداشت جایابی شد!

سینماپرس: تصویری از یک حکم انتصاب نشان می‌دهد «سجاد اسماعیلی»، برادرزاده «محمدمهدی اسماعیلی»، که بنابر برخی اطلاعات از نقش دامادی وزیر ارشاد نیز برخوردار است، تنها یک روز پس از انتخابات، در حکمی تامل برانگیز به سرپرستی یکی از حساس‌ترین بخش‌های سازمان غذا و دارو منصوب شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سینماپرس، تصویری از یک حکم انتصاب نشان می‌دهد «سجاد اسماعیلی»، برادرزاده «محمدمهدی اسماعیلی»، تنها یک روز پس از انتخابات، در حکمی تامل برانگیز به سرپرستی یکی از حساس‌ترین بخش‌های سازمان غذا و دارو منصوب شده است.

این انتصاب به حکم «علیرضا رستمی»، کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل صورت گرفته است. طی این حکم، «سجاد اسماعیلی»، برادرزاده «محمدمهدی اسماعیلی»، که بنابر برخی اطلاعات از نقش دامادی وزیر ارشاد نیز برخوردار است، تنها یک روز پس از روز رأی‌گیری دور دوم انتخابات، به سرپرستی «معاونت برنامه‌ریزی اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل» سازمان غذا و دارو منصوب شده است.

اطلاعات از سوابق «سجاد اسماعیلی» با جست‌وجو در فضای وب قابل دسترس است. فصلنامه «گنجینه»، در گفت‌وگویی که اردیبهشت‌ماه سال گذشته با سجاد اسماعیلی کرده، او را «مشاور رسانه‌ای سازمان غذا و دارو» معرفی کرده است. طبق اطلاعاتی که در سایت «مگ ایران» درج شده، اسماعیلی متولد خردادماه سال ۱۳۷۱ است.

برادرزاده وزیر ارشاد حالا با یک انتصاب دقیقه نودی، به سرپرستی یکی از حساس‌ترین بخش‌های سازمان غذا و دارو منصوب شده است. معاونت برنامه‌ریزی اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل، ارتباط زیادی با گمرک، مناطق آزاد و وزارت صمت داشته و یکی از اصلی‌ترین کارویژه‌های این معاونت، «رصد ویژه زنجیره تامین شیرخشک» در کشور است.

«محمد مهدی اسماعیلی»، وزیر پرحاشیه فرهنگ و ارشاد در دولت سیزدهم، در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود. صلاحیت اسماعیلی در حالی توسط شورای نگهبان رد شد که تعداد قابل توجهی از اعضای هیأت دولت، در استشهادنامه‌ای از این شورا «احراز صلاحیت» او را درخواست کرده بودند.

واکنش توییتری حمیده زرآبادی، سخنگوی ستاد مسعود پزشکیان به انتصاب برادرزاده وزیر ارشاد در وزارت بهداشت

انتصاب برادرزاده دهه هفتادی «محمدمهدی اسماعیلی» به عنوان سرپرست یکی از معاونت‌های وزارت بهداشت!

نظر شما