شناسهٔ خبر: 67770146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

شورای معاونین بهزیستی استان به ریاست استاندار برگزار شد

در دومین روز از هفته گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی، شورای معاونین اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان به ریاست محمد کرمی استاندار سیستان وبلوچستان و بلوچستان تشکیل جلسه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، اعضای شورای معاونین بهزیستی سیستان و بلوچستان در دومین روز از هفته بهزیستی با محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و به بیان عملکرد و چالش های پیش رو پرداختند.

محمد کرمی استاندار سیستان وبلوچستان ضمن گرامیداشت ایام هفته بهزیستی اظهار داشت : خدمت در سازمان بهزیستی و به اقشار ضعیف تر جامعه از جمله معلولان بالاترین عبادت است.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت : توانمند سازی معلولان و جامعه هدف بهزیستی باید یکی از اولویت های این سازمان باشد، و برای رسیدن به این مهم می توان با تشکیل تعاونی های ویژه این افراد و حمایت قاطع استانداری، مجوزهای بنگاه های اقتصادی پرسود، واردات، مزارع انرژی های تجدید پذیر خورشیدی و امثالهم را فراهم کرد.

محمد کرمی با تاکید بر لزوم رسیدگی به همه جوانب زندگی مددجویان بهزیستی اظهار داشت : روند هماهنگی های مربوط به پردیس توانمند سازی معلولان درمنطقه آزاد چابهار باید تسریع و همه موانع پیش رو برداشته شود.

کرمی با اولویت دار خواندن حل مسائل جامعه هدف بهزیستی در حوزه استانداری گفت : نشست های علمی و تخصصی با جامعه دانشگاهی، ورود جدی مجموعه خیرین به حوزه های اشتغال و مسکن، همکاری های میان بخشی سایر ارگانها با بهزیستی می تواند راه گشای مسائل مربوط به معلولان و جامعه هدف بهزیستی باشد.

وی بیان کرد : در راستای تامین نیازهای مراکز نگهداری معلولان در بهزیستی، اعتبارات و زمین لازم از سوی استانداری تخصیص داده خواهد شد، بهزیستی نیز باید با مولد سازی صحیح از این فرصت استثنایی استفاده کرده و کسورات اعتباری را جبران کند.

در انتها از سوی استاندار، اعضای شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان با دریافت هدیه تقدیر شدند.

شورای معاونین بهزیستی استان به ریاست استاندار 
شورای معاونین بهزیستی استان به ریاست استاندار شورای معاونین بهزیستی استان به ریاست استاندار شورای معاونین بهزیستی استان به ریاست استاندار شورای معاونین بهزیستی استان به ریاست استاندار شورای معاونین بهزیستی استان به ریاست استاندار شورای معاونین بهزیستی استان به ریاست استاندار شورای معاونین بهزیستی استان به ریاست استاندار شورای معاونین بهزیستی استان به ریاست استاندار

نظر شما