شناسهٔ خبر: 67769709 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با رییس جمهور منتخب/ طهرانچی: دکتر پزشکیان بحث تحول در دانشگاه را مطرح کرد

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص اینکه دکتر پزشکیان بحث تحول در دانشگاه را مطرح کرد، گفت: آقای پزشکیان بحث تحول در دانشگاه را مطرح کردند که باید دانشگاه‌های در برگیرنده علم و فناوری و بحث جامعه پردازی را در درون خودش مطرح کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با رییس جمهور منتخب دیدار کرد

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص دیدار با رییس جمهور منتخب، گفت: در این جلسه به مشکلات سرمایه انسانی پرداختیم و در کنار آن به این مسئله که دانشگاه‌های ایران باید وارد تیپ نوع ۳ و ۴ شوند، یعنی از مدل دانشگاه‌های آموزش و پژوهشی بیرون بیایند و وارد مدل دانشگاه‌های جامعه پرداز شوند، مطرح شد.

محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پس از دیدار با دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، گفت: از آنجایی که دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی است و بخش جدی از کشور را در خودش جای داده و رسالت اجتماعی  را در تربیت نیروی انسانی دارد. در این جلسه به مشکلات سرمایه انسانی پرداختیم و در کنار آن به این مسئله که دانشگاه‌های ایران باید وارد تیپ نوع ۳ و ۴ شوند، یعنی از مدل دانشگاه‌های آموزش و پژوهشی بیرون بیایند و وارد مدل دانشگاه‌های جامعه پرداز شوند، مطرح شد.

وی افزود: انشاءالله در همین مسیر و در دولت آینده بتوانیم به استقرار، نگاه عدالت محوری و همچنین در ارتقای سرمایه انسانی کشور کمک کنیم تا دانشگاه هم پیش از پیش بتواند کار کند تا همراه دولت بتوانیم به افق‌های نظام برسیم.

 

پزشکیان بحث تحول در دانشگاه را مطرح کرد

 

وی در خصوص اینکه دکتر پزشکیان بحث تحول در دانشگاه را مطرح کرد، گفت: آقای پزشکیان بحث تحول در دانشگاه را مطرح کردند که باید دانشگاه‌های در برگیرنده علم و فناوری و بحث جامعه پردازی را در درون خودش مطرح کند.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما