شناسهٔ خبر: 67768760 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

حسن دیلم خبر داد؛

آزمون حفظ جمعی سوره ملک ویژه کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار شد

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: آزمون حفظ جمعی سوره ملک ویژه کارکنان این دستگاه اجرایی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حسن دیلم گفت: آزمون پویش حفظ جمعی سوره ملک قرآن کریم ویژه کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌های تابعه با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای توسعه و ترویج حفظ قرآن کریم در استان گلستان در سی ام تیر ماه برگزار شد.

وی افزود: این آزمون با محوریت سوره ملک بوده و با حضور جمعی از کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی از سراسر استان برپا شد که در نهایت و پس از آزمون 5نفر حائز شرایط شدند.

دیلم ادامه داد: هدف از برگزاری این آزمون ترویج و تقویت فرهنگ موانست با قرآن و تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت حفظ قرآن کریم است.

وی در پایان با اشاره به اینکه پیش از این حفظ سوره های فجر، جمعه ، صف ،نبا و انسان  برگزار شده بود، گفت: این پویش ماهانه با سوره های اعلام شده ازطرف معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وبین کارکنان دستگاه‌های فرهنگی زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و سوره بعدی این پویش سوره حجرات است.

نظر شما