شناسهٔ خبر: 67768403 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

معرفی بهترين برندهای ژل لب در ایران؛ ۶ برند محبوب

صاحب‌خبر -
 در ادامه به معرفی انواع مارک ژل لب حرفه‌ای مانند رووفیل، دیاموند، استایلج، آیدیا، پرفکتا دیپ و نیوویا خواهیم پرداخت. اگر به دنبال یافتن بهترين برند ژل لب هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

۱. رووفیل؛ بهترين برند ژل لب موجود در بازار ایران
ژل لب رووفیل به‌عنوان بهترین مارک ژل لب کره ای در ایران شناخته می‌شود که مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور را نیز دارد. همچنین ژل لب رووفیل پلاس به دلیل داشتن پپتیدهای غنی و اسید هیالورونیک در ترکیب خود، حجم‌دهی و کانتورینگ لب را به شکل موثری انجام می‌دهد. ماندگاری این ژل لب کره‌ای به‌طور‌متوسط تقریبا ۱۲ ماه است. البته میزان ماندگاری اصلی ژل رووفیل به فاکتورهایی همچون نوع و میزان تزریق بستگی دارد.

۲. دیاموند؛ بهترین برند فیلر لب با مواد سازنده بدون تست حیوانی
فیلر لب دیاموند یکی از محصولات برتر کمپانی بیو استاندارد کره جنوبی به شمار می‌رود. ژل لب دیاموند اصل از ۲۰ میلی گرم هیالورونیک اسید کراس لینک (پیوند متقاطع) و نمک بافر فسفات تشکیل شده است. هیالورونیک اسید موجود در فیلر دیاموند منشا غیرحیوانی دارد. ازاین‌رو این ژل به شکل بسیار ایمن عمل حجم‌دهی لب را انجام می‌دهد.
با وجود مواد اولیه با‌کیفیت و تکنولوژی‌های روز به‌کار‌رفته در تولید این محصول، قیمت ژل لب دیاموند بسیار مناسب محسوب می‌شود. قیمت نمونه‌های اصل ژل دیاموند موجود در بازار با قیمت نمونه‌های تقلبی آن متفاوت است. ازاین‌رو برای مطلع شدن از مدل‌های اصل انواع ژل لب و قیمت آن‌ها به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

دیاموند؛ بهترین مارک فیلر لب

۳. برند استایلج؛ بهترین ژل لب با ماندگاری بالا
ژل لب فرانسوی استایلج یک فیلر حجم‌دهنده مبتنی بر اسید هیالورونیک است که با فناوری IPN-Like، سبب محافظت از لب و فرم‌دهی آن با نتیجه‌ای فوری و طولانی مدت می‌شود. همچنین ژل لب استایلج مدل L به دلیل داشتن مواد طبیعی و آنتی‌اکسیدان در ترکیب خود، قابلیت رفع چین‌و‌چروک عمیق و خیلی عمیق لب را دارد. فیلر لب استایلج همچنین به‌ دلیل داشتن لیدوکائین، به کاهش درد هنگام تزریق نیز کمک بسزایی می‌کند. در نهایت لازم به ذکر است که مارک استایلج میان انواع برند ژل لب، قیمتی مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال کارایی بسیار مناسبی دارد.

۴. آیدیا لیپس به‌عنوان بهترین مارک ژل برای تزریق لب شناخته می‌شود
ماده اصلی در ساختار ژل ایتالیایی آیدیا لیپس، هیالورونیک اسید خالص و ایمن با پیوند متقاطع است. فیلر آیدیا لیپس به‌طور‌طبیعی برای اصلاح فرم لب‌ها سازگاری دارد و برای برجسته‌سازی، فرم‌دهی و اصلاح عدم تقارن لب بکار گرفته می‌شود. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برند ژل لب می‌توان به گرانروی پایین، مکانیزم اثرگذاری مناسب پس از درمان و جلوگیری از ایجاد هرگونه واکنش حساسیت‌زا اشاره کرد. همچنین ماندگاری ژل لب آیدیا حدودا بین ۸ تا ۱۰ ماه است.

آیدیا لیپس؛ بهترین برند فیلر لب

۵. پرفکتا دیپ؛ بهترین فیلر لب در جهان
ژل لب فرانسوی پرفکتا دیپ با فرمولی نوین برای حجم‌دهی لب بسیار قدرتمند است. این مارک ژل لب با داشتن پیوند متقاطع مولکولی به‌آسانی در لایه درم پوست تزریق می‌شود. ساختار مولکولی و نحوه کراس لینک شدن ژل دیپ پرفکتا بسیار پیشرفته است که این امر ژل دیپ پرفکتا را برای پر کردن و برطرف کردن چین و چروک‌ها و آب‌رسانی به پوست لب بسیار کاربردی کرده است. همچنین این برند مجوز وزارت بهداشت کشور را نیز دارد. طبق گفته سازنده ژل، ماندگاری اثرگذاری ژل لب دیپ پرفکتا بین ۱۲ تا ۱۶ ماه است.

۶. نیوویا لیپس؛ یکی از پرمصرف‌ترین مارک های ژل لب
در ساخت ژل لب برند سوییسی نیوویا فناوری نوآورانه و پیشرفته برای تلفیق هیالورونیک اسید و پلی‌اتیلن گلیکول، بکار گرفته شده است. پس از تزریق ژل نیوویا لیپس، هیالورونیک اسید این پرکننده به لایه‌های عمیق بافت لب نفوذ می‌کند و حالتی برجسته و محکم به آن می‌دهد. غلظت بالای هیالورونیک اسید در این پرکننده آن را در مدل‌دهی به لب‌ها بسیار موثر کرده است. همچنین سفتی و عدم ویسکوزیته نسبی در این ژل باعث ماندگاری طولانی نتیجه فیلر لب می‌شود.

هنگام خرید بهترین مارک ژل لب به اصالت کالا توجه کنید
در این مقاله به بررسی ۶ مورد از بهترین برندهای ژل لب پرداختیم. برندهای رووفیل، دیاموند، استایلج، آیدیا، پرفکتا دیپ و نیوویا با فرمول ساخت منحصر‌به‌فرد خود احتمال بروز عفونت و آسیب هنگام تزریق ژل لب را کاهش می‌دهند. کلینیک‌های زیبایی پوست و مو می‌توانند انواع برند ژل لب اصل را از شرکت معتبر نوآوران سلامت تهیه و خریداری کنند. ازاین‌رو نسبت به کیفیت و اصل بودن مواد خریداری‌شده اطمینان خواهند داشت.
این مجموعه فروش تجهیزات و لوازم پزشکی، تسهیل در خرید مطمئن و سریع با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را رسالت خود قرار داده است. برای اطلاع از شرایط فروش و خدمات شرکت نوآوران سلامت به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.
 

نظر شما