شناسهٔ خبر: 67768274 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عجیب‌ترین پنالتی فوتبال/ تصمیم بداهه داور در دقیقه ۹۰! + فیلم

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتبال فلامینگو و کریسیوما در سری‌آ برزیل با تصمیم عجیب داور بازی، به جنجال کشیده شد!

صاحب‌خبر -

به گزارش شامگاه یکشنبه ایرنا، داور دیدار تیم‌های فلامینگو و کریسیوما در لیگ سری‌آ برزیل با اعلام یک پنالتی عجیب و غریب، بازی را به بلوا کشاند.

اعلام پنالتی در دقایق پایانی هر مسابقه عادی را به یک تراژدی بدل می‌کند اما این تراژدی زمانی دوچندان می‌شود که ضربه پنالتی در شرایطی به شدت غیرعادی اعلام شود. ضربه پنالتی که در این بازی اعلام شد نیز یکی از این موارد است که البته از آن به عنوان عجیب‌ترین پنالتی در عجیب‌ترین موقعیت ممکن یاد می‌شود!

ماجرا از این قرار است که در آستانه اتمام بازی با تساوی یک بر یک، سبولینیا، بازیکن فلامینگو در موقعیت عالی گلزنی در محوطه جریمه حریف صاحب توپ می‌شود و بارِتو، بازیکن کریسیوما برای جلوگیری از گلزنی احتمالی ریسک بزرگی می‌کند و نه با بدن و خطای شدید، بلکه با شوت کردن یکی از توپ‌های کنار زمین به سمت توپ اصلی، جلوی گلزنی حریف را می‌گیرد!

این بازیکن بلافاصله پس از ورود توپی که یکی از توپ‌جمع‌کن‌ها به داخل زمین فرستاده بود، آن را به سمت توپ اصلی شوت می‌کند و ماگوئلسون لیما باربوسا، داور دیدار نیز بدون تعلل در سوت خود دمیده و نقطه پنالتی را نشان می‌دهد. پنالتی‌زن فلامینگو نیز این پنالتی را تبدیل به گل می‌کند و بازی با پیروزی عجیب آنها به اتمام می‌رسد.

همچنین بارتو نیز با کارت زرد جریمه شد. البته هنوز مشخص نیست که داور به استناد کدام قانون فوتبالی اعلام پنالتی کرده است.

نظر شما