شناسهٔ خبر: 67768122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی خبر داد

۳ کشته و مجروح در تصادف محور سربیشه-بیرجند

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: عصر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با تریلی در محور سربیشه-بیرجند ۲ نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر مصدوم شد.

صاحب‌خبر -

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در بیرجند، اظهار کرد: عصر امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۳۲ محور سربیشه-بیرجند مقابل مجتمع ولی عصر (عج)، بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه سواری پراید با یک تریلی برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی ۲ نفر از سرنشینان پراید به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند و راننده پراید مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با بیان اینکه علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی و برخورد سواری پراید در حال حرکت با تریلی پارک شده در شانه و کنارجاده تشخیص داده‌اند، تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

نظر شما