شناسهٔ خبر: 67767800 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

واکنش‌ها به حمایت مستقیم رهبری از پزشکیان در گفتگو با مجلس واکنش‌ها به حمایت مستقیم رهبری از پزشکیان در گفتگو با مجلس

رهبر معظم انقلاب امروز، در دیدار با نمایندگان مجلس دوازدهم فرموده بودند: «توصیه موکد من تعامل سازنده مجلس با دولت جدید است. موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ما است. همه کمک کنند که رئیس‌جمهور بتواند وظایفی را که در قبال کشور دارد انجام بدهد. اگر ما توانستیم جوری رفتار کنیم که رئیس‌جمهور

صاحب‌خبر -

رهبر معظم انقلاب امروز، در دیدار با نمایندگان مجلس دوازدهم فرموده بودند: «توصیه موکد من تعامل سازنده مجلس با دولت جدید است. موفقیت رئیس جمهور و دولت جدید، موفقیت همه ما است. همه کمک کنند که رئیس‌جمهور بتواند وظایفی را که در قبال کشور دارد انجام بدهد. اگر ما توانستیم جوری رفتار کنیم که رئیس‌جمهور موفق بشود این موفقیت همه ماست. اگر او در اداره کشور، در پیشبرد اقتصادی کشور، در مسائل بین‌المللی و فرهنگی کشور، موفقیت کسب کند، همه ما موفقیت کسب کردیم. پیروزی او، پیروزی همه ماست. این را باید از بن دندان باور کرد.»

سخنان مقام معظم رهبری با واکنش‌هایی همراه شد که در ادامه می ‌خوانید:

ابطحی: حمایت مستقیم و کم سابقه رهبری از پزشکیان در گفتگو با مجلس خیلی اتفاق راهگشایی است

واکنش‌ها به حمایت مستقیم رهبری از پزشکیان در برابر مجلس

مجتبی توانگر با اشاره به دو مداحی که در روز‌های اخیر مورد هجمه قرار گرفته اند، نوشت: رهبر خردمند انقلاب بار‌ها از جذب حداکثری و دفع حداقلی گفتند؛ اما برخی برعکس عمل کرده و دوست دارند در مقام «حقِ مطلق» سایرین را از قطار انقلاب پیاده کنند تا خود و افکارشان معیار باشد. از نظر اینان، همه ضدانقلاب هستند مگر آنکه خلافش ثابت شود!

آذری جهرمی: سخنان امروز رهبر انقلاب یک سرمایه مهم به حساب می‌آید

وزیر پیشین ارتباطات نوشت: «سخنان امروز رهبر انقلاب حفظه الله یک سرمایه مهم برای دولت چهاردهم به حساب می‌آید. حفظ این سرمایه با مطالعه رفتار‌های سرمایه سوز همه دولت‌های گذشته و اجتناب از آن‌ها، امری ضروری است. هر دولتی برای حل چالش‌های مهم کشور، نیازمند حمایت رهبری است.»

منبع: fararu-756216

نظر شما