شناسهٔ خبر: 67766898 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

برگزاری جلسه کنترل پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای گیلان به ریاست قائم‌مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

برگزاری جلسه کنترل پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارهای گیلان به ریاست قائم‌مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان، جلسه کنترل پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها به ریاست دکتر امیر محمدزاده لاجوردی قائم مقام و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و با حضور سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، محمد اربابی مدیرکل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمال‌غرب، صابر فیضی مدیرعامل شرکت فناپ تلکام و معاونین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت ویدیوکنفرانسی برگزار گردید.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن تشریح اهمیت پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها برای کشور اظهار کرد: مقام عالی وزارت مصمم به انجام و اجرایی‌کردن این پروژه و تحقق ۲۰ میلیون پوشش برای منازل و کسب و کارها هستند. روند توسعه پروژه فیبر نوری و اتمام پوشش در استان گیلان باید به صورت جدی ادامه داشته باشد که پس از آن افزایش اتصال را به دنبال داشته باشیم. 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان ضمن ارایه گزارشی از روند اجرای پروژه فیبر نوری توسط مجری طرح در شهرهای مختلف استان به مشکلات و چالش های اجرای پروژه اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر مجری طرح در خصوص انجام پروژه بر اساس تعهدات پروانه‌ای شد.

محمد اربابی در این نشست در خصوص نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر عملکرد مجری پروژه در استان و بررسی و ارزیابی نقاط حضور فیبرنوری صحبت نمود.

در ادامه جلسه برخی از موانع و مشکلات تشریح و در خصوص رفع این مشکلات بحث و تبادل نظر صورت گرفت. همچنین گزارشی توسط صابر فیضی مدیرعامل شرکت فناپ تلکام از روند اجرای پروژه و تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با شهرداری‌ها ارائه شد.

نظر شما