شناسهٔ خبر: 67765902 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در گفت وگو با ایرنا؛

پژوهشگر یمنی: حامیان رژیم اسرائیل در تیررس سلاح‌های محور مقاومت و انصارالله هستند

تهران- ایرنا- یک پژوهشگر حوزه سیاسی و راهبردی یمنی با اشاره به وجود هماهنگی کامل میان اعضای محور مقامت در وارد کردن ضربات پیشدستانه به رژیم اسرائیل و متحدان آن، تاکید کرد که حملات تنبیهی به دشمنان «برق‌آسا» و «کوبنده» خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «حمید عبدالقادر عنتر» امروز (یکشنبه) در گفت وگو با خبرنگار گروه بین الملل ایرنا، تصریح کرد: در صورتی که دشمن بخواهد منطقه را به جنگ فراگیر بکشاند، میان اعضای محور مقاومت برای وارد کردن ضربات پیشدستانه و کوبنده، هماهنگی کامل وجود دارد.

وی با بیان اینکه پاسخ ملت و نیروهای مسلح یمن به هر تجاوزی، حد و مرز نمی شناسد، افزود: پاسخ یمن به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه بندر الحدیده، برق آسا و کوبنده خواهد بود و اهداف و مواضع راهبردی و حیاتی این رژیم به صورتی هدف قرار خواهد گرفت که پشمیان شود.

این نویسنده یمنی ادامه داد: پس از ضرباتی که دشمن در چند ماه گذشته از نیروهای مسلح یمن دریافت کرده است، تجاوز به خاک یمن دور از انتظار نبود ولی این تجاوز، ملت یمن را از ادامه یاری فلسطین باز نمی دارد.

وی تصریح کرد: ادامه عملیات ارتش و نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ، اقیانوس هند، دریای مدیترانه، دماغه امیدنیک و هر جای دیگری با هدف یاری ملت فلسطین تا زمان توقف جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، ادامه می یابد.

این پژوهشگر سیاسی و راهبردی یمنی با بیان اینکه بانک اهداف مهم رژیم صهیونیستی در اختیار نیروهای مسلح یمن است، اضافه کرد: در صورتی که دشمن به دنبال به آتش کشیدن منطقه باشد، موشک ها و پهپادهای محور مقاومت از همه جبهه ها برای درهم کوبیدن اهداف حیاتی و راهبردی و منافع این رژیم و آمریکا در منطقه به پرواز در می آید.

وی ادامه داد: نبرد ما با دشمن، نبرد میان اردوگاه حق و باطل و انقلاب ملت یمن در امتداد انقلاب امام حسین(ع) است. هر ملتی که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را الگوی خود قرار دهد و از امیرالمومنین علی(ع) پیروی کند، شکست نمی شناسد.

به گزارش ایرنا، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ شهر بندری الحدیده در غرب یمن را مورد حمله هوایی قرار دادند.

وزارت بهداشت یمن دیروز شنبه آمار اولیه تلفات این حمله تجاوزکارانه را سه نفر شهید و ۸۷ نفر زخمی اعلام کرده بود.

این وزارتخانه امروز در بیانیه‌ دیگری در این باره اعلام کرد: شمار قربانیان تجاوز اسرائیل به استان الحدیده به ۹۲، شهید، زخمی و مفقود افزایش یافته است. در این حمله ۶ یمنی شهید، ۳ نفر مفقود و ۸۳ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

در همین راستا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که پاسخ به این جنایت قطعی، بزرگ و برای صهیونیست‌ها دردآور خواهد بود.

نظر شما