شناسهٔ خبر: 67765898 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

سفر یک روزه رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان کرمان به منظور دیدار با جامعه هدف

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفری یکروزه پیرو نشست های صمیمی در ۵۰۰ محله هدف در قالب رویداد ظرفیت سازی اجتماعی در دو شهرستان بافت و سیرجان با جامعه هدف دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور با همراهی مدیر کل بهزیستی استان کرمان و اعضای شورای معاونین این استان در برنامه نشست صمیمی در محلات هدف سازمان بهزیستی کشور در شهرستان های سیرجان و بافت حضور یافت. 
بر اساس این گزارش، رئیس سازمان بهزیستی کشور با همراهی علیرضا وحیدزاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان و اعضای شورای معاونین این اداره کل با حضور در مجموعه ورزشی شهید فیاض بخش بهزیستی شهرستان سیرجان و پس از آن در شهرستان بافت در برنامه نشست صمیمی در محلات هدف سازمان بهزیستی کشور حضور یافت و از نزدیک و چهره به چهره با جامعه هدف بهزیستی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که مدیران اجرایی دستگاه‌های مختلف استان نیز حضور داشتند مددجویان بهزیستی شهرستان سیرجان درخواست های خود را با رئیس سازمان بهزیستی کشور در میان گذاشته و دستورات و ارجاعات لازم از سوی وی برای حل و فصل این مشکلات و خواسته‌ها صادر شد.

سفر یک روزه رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان کرمان سفر یک روزه رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان کرمان سفر یک روزه رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان کرمان سفر یک روزه رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان کرمان سفر یک روزه رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان کرمان سفر یک روزه رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان کرمان سفر یک روزه رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان کرمان سفر یک روزه رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان کرمان سفر یک روزه رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان کرمان

نظر شما