شناسهٔ خبر: 67765682 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

پیش‌ثبت‌نام هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست فردا آغاز می‌شود

پیش‌ثبت‌نام هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست از روز دوشنبه (یکم مرداد) به‌مدت سه روز آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، متقاضیان هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست می‌توانند از بامداد روز دوشنبه (یکم مرداد) با مراجعه به آدرس www.iranplast.ir (سامانه ثبت‌نام) نسبت به پیش‌ثبت‌نام اولیه در این نمایشگاه اقدام کنند.

متقاضیان حضور در این نمایشگاه به موارد زیر توجه داشته باشند:

- ثبت‌نام اولیه هیچ‌گونه الزامی برای ثبت‌نام قطعی نیست و پس از ثبت‌نام اولیه و تفکیک فعالیت شرکت‌های متقاضی، سالن‌های زیر پوشش نمایشگاه براساس تقسیم‌بندی موضوعی تعیین و شرکت‌ها متناسب با نوع فعالیت خود از طریق ستاد در سالن مربوطه جانمایی می‌شوند.

- انتخاب سالن و فضای هر شرکت به‌ عهده ستاد برگزاری است.

- متقاضیان از مراجعه حضوری به ستاد برگزاری خودداری و فرایند ثبت‌نام و اطلاعیه‌ها را از طریق سایت www.iranplast.ir پیگیری کنند.

- در صورت ضرورت و برای اخذ اطلاعات بیشتر با شماره ۴۲۹۱۷۰۰۰-۰۲۱ (داخلی ۱) تماس بگیرید.

- تنها مرجع رسمی نمایشگاه ایران‌پلاست، نشانی www.iranplast.ir است. خواهشمند است در صورت مشاهده هرگونه درخواست، مکاتبه و تماس از سوی شرکت‌ها به‌ویژه شرکت‌های تبلیغاتی برای واگذاری فضا و ارائه هرگونه خدمات، مراتب به ستاد برگزاری گزارش داده شود.

- پس از ثبت‌نام اولیه متقاضیان و بررسی و تأیید اطلاعات اولیه شرکت متقاضی از سوی ستاد برگزاری، پنل کاربری شرکت یادشده، برای ادامه فرایند ثبت‌نام فعال می‌شود و در صورت تأییدنشدن اطلاعات اولیه، ادامه فرایند ثبت‌نام برای آن شرکت میسر نخواهد بود.

نظر شما