شناسهٔ خبر: 67764488 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

الاتحاد در آستانه جذب دو ستاره بزرگ از منچسترسیتی!

باشگاه الاتحاد عربستان برای جذب ادرسون و کوین دی‌بروینه از منچستر سیتی با این تیم وارد مذاکره شده و به توافق‌هایی نیز دست یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، کوین دی‌‌بروینه ستاره منچسترسیتی که در قهرمانی فصل گذشته این تیم در لیگ برتر انگلیس نقش پررنگی داشت، حالا در آستانه به پیوستن به یک تیم عربستانی قرار گرفته است. 

این بازیکن ۳۳ ساله پیش از رقابت‌های یورو در مصاحبه‌هایی برای حضور در تیم‌های عربستانی اعلام آمادگی کرده بود.

او با اشاره به شرایط سنی‌اش و اینکه تنها یک سال از قراردادش با منچستر سیتی باقی مانده، 

از علاقه‌اش به بازی کردن در تیم‌های عربستانی گفت تا سال‌های آخر فوتبال خود را با دستمزد بالایی به اتمام برساند. 

حالا رسانه‌های اروپایی از توافق شخصی این بازیکن با الاتحاد عربستان خبر داده‌اند و عربستانی در حال مذاکره درباره قیمت رضایت‌نامه دی‌بروینه هستند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند. 

الاتحاد که ستاره‌های بزرگ دیگری از جمله بنزما، کانته و فابینیو را هم در اختیار دارد، حالا می‌خواهد دو ستاره بزرگ و باکیفیت دیگر را به تیمش اضافه کند.

پس از آن‌که النصر و منچستر سیتی بر سر مبلغ رضایت‌نامه ادرسون به توافق نرسیدند، حالا الاتحاد برای پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون یورو اعلام آمادگی کرده تا دروازه‌بان این تیم را هم به عربستان بیاورد. 

الاتحاد که این فصل با قرار گرفتن در رده پنجم لیگ حرفه‌ای عربستان موفق به کسب مجوز حضور در لیگ نخبگان نشد، حالا برای فصل آینده برنامه‌های بزرگ‌تری در سر دارد و آن‌ها پس از استخدام لوران بلان در حال بستن تیمی قوی برای کسب چندین قهرمانی در فصل آینده هستند. 

باید دید نهایتا این تیم عربستانی موفق به جذب دو ستاره بزرگ منچستر سیتی خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/

نظر شما