شناسهٔ خبر: 67763552 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اجرای طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده در شهر اراک

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک از اجرای طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده در این شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدحسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، اظهار کرد:خودروی B /511 با برند فردا موتور به عنوان جایگزین تاکسی‌های فرسوده از سوی اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور معرفی شده است.

وی افزود: در حال حاضر خودروی B /511 با برند فردا موتور به عنوان جایگزین تاکسی‌های فرسوده از سوی اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور معرفی شده است که متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و انجام مراحل اداری به سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک _ واحد تاکسیرانی واقع در کمربندی شمالی پایین‌تر از اداره کل راهداری مراجعه یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۳۴۱۳۰۵۰۰ تماس حاصل کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک از اجرای طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: قیمت این خودرو ۷۵۰ تومان است که مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ویژه برای آن در نظر گرفته شده است و در نهایت با احتساب قیمت اسقاط خودرو فرسوده، متقاضیان نیاز به آورده‌ای حدود ۳۵۰ میلیون تومان دارند.

ساده‌وند تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری، موضوع کاهش آلودگی هوای اراک است و در این میان تاکسی‌های فرسوده نقش مهمی در این خصوص دارند، به نحوی که تأثیرگذاری در نوسازی این خودروها گام مؤثری در کاهش آلودگی هوای شهر اراک دارد.

نظر شما