شناسهٔ خبر: 67762307 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

چه میزان تسهیلات بانکی به عشایر هرمزگان اختصاص پیدا کرد؟

رئیس امور عشایر سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با تشریح میزان پرداخت تسهیلات بانکی به عشایر هرمزگان از افزایش دوونیم برابری آن نسبت به سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، ارسلان حیدری، ظهر امروز_ یکشنبه سی‌ویکم تیر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به جامعه عشایری استان هرمزگان در سال‌جاری و افزایش دوونیم برابری آن نسبت به سال گذشته اظهار کرد: این اعتبارات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه برای عشایر استان هرمزگان اختصاص پیدا کرده است که با اشاره به اینکه در سال گذشته مبلغ تسهیلات بانکی اعطایی به عشایران استان ۱۰۰ میلیارد ریال بود، در سال‌جاری ۲۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه برای رونق کسب‌وکار در اختیار عشایران قرار می‌گیرد و در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه کشت گیاهان دارویی، حمایت از تولید صنایع دستی، گردشگری، بوم‌گردی عشایر و حمایت از زنجیره تولید گوشت قرمز پرداخت می‌شود.

رئیس امور عشایر سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: این تسهیلات با نرخ سود پایین و در چهار بخش به عشایر پرداخت می‌شود که در این زمینه گامی مؤثر برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی این تولیدکنندگان برداشته شده است.

نظر شما