شناسهٔ خبر: 67762261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

رکوردشکنی بازیکنان بارسا به المپیک رسید!

پائو کوبارسی جوان‌ترین فوتبالیست حاضر در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رکوردشکنی بازیکنان بارسا به بازی‌های المپیک نیز خواهد رسید و پائو کوبارسی‌ می‌تواند جوان‌ترین فوتبالیست المپیک پاریس شود. اخیرا لامین یامال در یورو ۲۰۲۴ رکوردشکن شده بود.
 
پائو کوبارسی، مدافع میانی جوان بارسا (۱۷ ساله) تنها بازیکن متولد سال ۲۰۰۷ است که در مسابقات المپیک پاریس شرکت خواهد کرد. بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس نزدیک است و ورزشکاران بارسا حضور گسترده‌ای خواهند داشت که می‌خواهند اثر خود را در رویداد المپیک بگذارند. طبق گزارش موندودپورتیوو، ۲۳ بازیکن حرفه‌ای از باشگاه بارسلونا در رشته‌های مختلف با هم رقابت خواهند کرد که یکی از آن‌ها پائو کوبارسی خواهد بود. مدافع میانی جوان (۱۷ ساله) قصد دارد یکی از بازیکنان مهم تیم سانتی دینیا باشد و جوان‌ترین بازیکنی که در مسابقات فوتبال المپیک شرکت می‌کند.
 
پائو کوبارسی، متولد ۲۲ ژانویه ۲۰۰۷، تنها فوتبالیست متولد این سال است که در بازی‌های المپیک حضور خواهد داشت. بعد از او، هافبک آرژانتینی، کلودیو اچه‌وری، است که در ۲ ژانویه ۲۰۰۶ متولد شده و ۱۸ ساله است. وینگر فرانسوی دزیره دوئه (۱۹ ساله) در رتبه سوم قرار دارد.
 
لازم به یادآوری است که پائو کوبارسی در لیست اولیه اسپانیا برای حضور در جام ملت‌های اروپا قرار داشت، اما در نهایت به ترکیب نهایی لوئیس د لا فوئنته راه پیدا نکرد. او برای حضور در بازی‌های المپیک به تیم اسپانیا دعوت شد.
 
کوبارسی در نیم فصل دوم فصل قبل به تیم اول بارسا اضافه شد و به سرعت توانست جای خود در ترکیب ثابت را مستحکم کند.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما