شناسهٔ خبر: 67761901 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معرفی کادرفنی تیم و بازیکنان  فجرسپاسی و چالش هایی که وجود دارد

شیراز-ایرنا- کادرفنی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی برای حضور درلیگ دسته اول فوتبال کشورمعرفی شدند هرچند با انتقادهایی هم از سوی برخی مربیان و کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شد که نگاهشان بومی گرایی است و روی فوتبال استانشان تعصب دارند اما باید به انتخاب ها احترام گذاشت وحمایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا پس از اینکه پیروز قربانی به عنوان سرمربی جانشین مهدی رجب زاده شد، طبیعی است که سرمربی جدید بخواهد کادر فنی خود و بازیکنانش را براساس تفکری که دارد انتخاب کند این امردرفوتبال دنیا رایج است وچیز جدیدی نیست ضمن اینکه درفوتبال حرفه ای بومی و غیر بومی جایگاهی ندارد اما باید استعدادهای استان هم به ویژه در پایه ها مورد توجه باشگاه ها قرار گیرد.
با این حال سرمربی جدید تیم فجر،‌ مهرزاد معدنچی بازیکن اسبق تیم فجر و پرسپولیس که اهل استان فارس است به همراه حبیب شاکری بازیکن اسبق پاس تهران، سعید رمضانی دروازه بان اسبق استقلال تهران، علی رعیت مربی بدنساز اهل گچساران و ایمان موسوی هم که اهل استان فارس به عنوان آنالیزور، دستیاران کادر فنی تیم فجر را تشکیل می دهند.‌

مربیان فوتبال فارس از علم روز غافل نشوند
اینکه درفوتبال فارس مربیان جوان و با دانشی وجود دارد تردیدی درآن نیست که باید جایگاه آنها هم حفظ شود هر چند آنها هم نباید از علم روز فوتبال دنیا که مدام در حال تغییرو تحول است غافل شوند.
همچنین فوتبال استان فارس سرشار از بازیکنان و استعدادهایی زیادی است که هم اینک بسیاری از آنها در تیم های مطرح کشور در لیگ برتر مشغول بازی هستند و اینکه نخبگان فوتبال فارس سر از تیم های خارج استان در می آورند مربوط به مشکلات زیرساختی به ویِژه نبود حامیان مالی پایدار می شود.
عزم تیم فجر برای صعود به لیگ برتر
اینکه مسئولان باشگاه فجر عزم خود را برای بستن تیمی قوی و در نهایت صعود به لیگ برترجزم کرده اند را باید به فال نیک گرفت چرا که تا زمانی که تیمی در لیگ برتر نداشته باشیم نمی توان استعدادها را معرفی کرد و هواداران هم می خواهند تیمشان در لیگ برتر باشد که بر این اساس ورزشگاه ها پر خواهند شد و بیشتر می توان برای حقوق فوتبال فارس مطالبه گری کرد.
تمرینات تیم فجر برای حضور در لیگ دسته یک در زمین اختصاصی این باشگاه آغازشده است.
تیم تازه تاسیس شهر راز را دریابید
فجر شهید سپاسی و شهر راز که این تیم هنوز وضعیت مشخصی ندارد نمایندگان فارس در لیگ دسته یک هستند و این امید وجود دارد که با حمایت بیشتر از بخش خصوصی شاهد اوج گیری دوباره فوتبال فارس در سطح اول فوتبال کشور باشیم و نباید اجازه داد سرنوشت تیم شهرراز هم به مانند تیم های قشقایی، ٰ بهمن، مرصاد و ... دچار شود.


فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال قرار است از اوایل شهریور ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم آغاز شود.
در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

نظر شما