شناسهٔ خبر: 67760486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح هادی روستایی در بیش از ۳۰ روستای چابهار و دشتیاری اجرای طرح هادی روستایی در بیش از ۳۰ روستای چابهار و دشتیاری

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح هادی روستایی در بیش از ۳۰ روستای چابهار و دشتیاری به همت بنیاد مسکن استان با اعتبار ۲۴میلیاردتومان خبر داد.

صاحب‌خبر -

بیک مداح مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان  گفت: در شهرستان چابهار از محل اعتبارات ملی و استانی سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۲ روستا اجرای طرح هادی می‌شود و ۸ روستا نیز از محل اعتبارات مشارکت با دهیاری‌ها اجرای صورت میگیرد که جمعا با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان اجرای طرح هادی می‌شوند

مصطفی بیک مداح افزود: در شهرستان دشتیاری از محل اعتبارات ملی و استانی اجرای طرح هادی روستایی تعداد ۱۳ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان انجام شده است و ۴ روستا با اعتبار ۴ میلیارد تومان با مشارکت دهیاری‌ها در حال اجرای طرح هادی است.

وی افزود: در موضوع خسارات سیل سال گذشته در ۱۰ روستا‌ی چابهار و دشتیاری طرح هادی از محل اعتبارات ملی و استانی در حال اجراست.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: شاخص استانی اجرای طرح هادی روستایی ۲۳ درصد است و این عدد در چابهار و دشتیاری به ترتیب ۲۲ و ۳۰ درصد و در رنج میانگین استانی قرار دارد.

بیک مداح گفت: شاخص کشوری اجرای طرح هادی روستایی ۶۴ درصد است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تلاش می‌کند با جذب اعتبارات بیشتر استانی و ملی به میانگین کشوری دست یابد.

وی ادامه داد:در شاخص تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی سیستان و بلوچستان در کشور پیشتاز است و اکنون تمام تمرکز را در اجرای طرح هادی قرار داده است تا این فاصله نیز جبران شود. 
 

نظر شما