شناسهٔ خبر: 67760011 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رشد ۳۴ درصدی جابجایی مسافر در فرودگاه بین‌المللی لارستان رشد ۳۴ درصدی جابجایی مسافر در فرودگاه بین‌المللی لارستان

آمار پرواز و جابه‌جایی مسافر فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان در ۷ ماهه گذشته جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

محسن رفیعی از افزایش پرواز‌ها و پذیرش و اعزام مسافر از فرودگاه بین‌المللی لارستان در در ۷ ماه گذشته خبر داد و گفت: در ۷ ماه گذشته به نسبت همین مدت در سال گذشته، انجام پرواز‌ها ۳۱ درصد، پذیرش و اعزام مسافر ۳۴ درصد و ارسال بار ۳۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل فرودگاه لارستان گفت: بر اساس اعلام " گروه آمار و اطلاعات کل پرواز‌های مسافری فرودگاه لارستان در ۷ ماهه گذشته تعداد ۹۰۰ پرواز بوده است که نسبت به هفت ماهه سال گذشته از رشدی ۳۱ درصدی برخوردار است.

رفیعی گفت: تعداد اعزام و پذیرش مسافر فرودگاه لارستان نیز در همین مدت ۳۵ درصد رشد داشته است و از ۶۳،۳۸۵ نفر در هفت ماه سال گذشته به ۸۵۵۴۸ نفر در ۷ ماهه گذشته رسیده است.

او در مورد میزان ارسال و پذیرش بار و پست از فرودگاه لارستان نیز گفت: در این حوزه نیز شاهد رشدی قابل توجه در نیمه نخست سال جاری هستیم، به‌طوری که میزان ارسال و پذیرش بار و پست از فرودگاه لارستان در سال جاری ۲،۳۴۵،۷۹۱ کیلوگرم بوده است که نشانگر رشدی ۳۹ درصدی نسبت به سال گذشته است.

نظر شما