شناسهٔ خبر: 67759636 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دختر سعید راد: روند درمان پدرم به‌خوبی پیش نمی‌رود/ برای سلامتی سعید راد دعا کنید

به دنبال نگرانی‌ها و پیگیری‌های هنرمندان سینما و مدیریت خانه سینما درباره وضعیت درمانی و سلامت سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون، نگاه راد دختر سعید راد به نمایندگی از خانواده و برادرش سام راد توضیحاتی را ارائه کرد.  

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - نگاه راد دختر بازیگر پیشکسوت سینمای ایران سعید راد، با اشاره به مشکلات جسمانی که برای پدرش در یک سال اخیر به وجود آمده است گفت: شهریور سال گذشته پدرم در منزل و به دنبال یک زمین خوردگی دچار مصدومیت شد و پس از مراجعه به بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت. بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شدند، در منزل استراحت کردند و بعد از یک ماه توانستند با واکر راه بروند. 

وی ادامه داد: روند بهبودی پدرم ادامه داشت تا اینکه به دلیل اینکه پروتز مورد استفاده به خوبی در کمر او قرار نگرفته بود، مجدد مشکل گذشته دوباره آشکار شد و بعد از مراجعه به بیمارستان عمل جراحی مجددی انجام شد و مدت هشت هفته فیزیوتراپی مداوم انجام گرفت، اما متاسفانه و با وجود فیزیوتراپی‌های بسیار، پدرم دیگر توانایی راه رفتن را پیدا نکرد. 

نگاه راد با اشاره به اینکه سعید راد هم اکنون ۷۹ سال سن دارد، ادامه داد: به مرور از اواخر سال گذشته مشکلات دیگری همچون عفونت ریه و مثانه نیز به مشکلات راه رفتن پدرم اضافه شد و با توجه به مخالفت من و خانواده، با رضایت خودشان مورد عمل جراحی قرار گرفتند اما متاسفانه عمل موفقیت‌آمیز نبود. 

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰ ماه است که سعید راد در بستر بیماری است، گفت: هم اکنون ایشان تحت نظر پزشک در یکی از کلینیک‌های تهران در حال درمان است، اما مدت دو ماه است که روند درمان به خوبی پیش نمی‌رود و حال ایشان بهبود پیدا نکرده است. 

نگاه راد از عموم مردم و علاقه‌مندان سعید راد تقاضا کرد تا برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند و افزود: طی این مدت علاقه‌مندان، سینماگران و خانه سینما پیگیر وضعیت درمانی ایشان بودند و من از همه دوستان سپاسگزارم. 

وی ادامه داد: بنا به خواست پدرم و خانواده تاکنون خبر و تصویری از سعید راد در بستر بیماری منتشر نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما