شناسهٔ خبر: 67759472 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده مراکز آموزش فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی:

سازمان فراجا با همه وجود برای امنیت نظام تلاش می‌کند

سردار هوشیار گفت: سازمان فراجا با همه وجود برای امنیت نظام تلاش می‌کند و فراگیران هرچه کار را خوب یاد بگیرند، بهره‌وری بیشتری برای امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار «حسن هوشیار» روز یکشنبه در آیین جشن تحلیف سربازان پایه خدمتی آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر فراجا اراک اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم هیات رئیسه، سردار فرماندهی فراجا از مراکز، آموزش است که در کنار ابعاد دیگر باید تقویت شود.

وی بیان کرد: چندین راهبرد امسال برای فراجا در نظر گرفته شده که بصیرت‌افزایی راهبرد اول است که به صورت ویژه و از طریق مفاهیم غنی قرآنی و نهج‌البلاغه، مد نظر است.

فرمانده مراکز آموزشی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ادامه داد: مهارت‌های علمی و آموزشی پس از بصیرت‌افزایی باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا وقتی فراگیران از آموزشگاه خارج می‌شوند، هم سلاح ایمان و هم سلاح آموزش به دست گیرند.

سردار هوشیار عنوان کرد: سازمان حساب ویژه روی فراگیران دارد و این قشر باید هم درجه ایمان و معنویت را در خود بالا ببرند ‌و هم دغدغه مهارت آموزی داشته باشند تا پس از فارغ‌التحصیلی نهایت بهره‌گیری را برای سازمان مقدس فراجا داشته باشند.

وی گفت: سازمان فراجا با همه وجود برای امنیت نظام تلاش می‌کند و فراگیران هرچه کار را خوب یاد بگیرند، بهره‌وری بیشتری برای امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

سردار هوشیار خاطرنشان کرد: امید است خداوند توفیق دهد تا پیروان خوبی برای آقا اباعبدالله(ع) و شهدای کربلا باشیم و ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما