شناسهٔ خبر: 67758977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس هیات:

هدف در ‌هیات‌ اتومبیلرانی خوزستان شفاف‌سازی و کار و عمل است

پریسا زنگنه منش

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: وعده ما شفاف‌سازی و کار و عمل بوده است.

صاحب‌خبر -

اسکندر عیسوند در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: همان طور که قول داده بودیم و جزو تعهدات ما بود، روز گذشته مجمع سالانه هیات را برگزار کردیم. وعده ما شفاف سازی و کار و عمل بود که در مجمع نیز گزارشی عملکرد و مالی هیات ارائه شد. در مجمع نیز اعلام کردم همیشه شفاف‌سازی داشته‌ایم و برای شفاف سازی قول داده‌ایم. خزانه هیات را خالی تحویل گرفتیم و چون قول دادم کمک کنم، در بحث درآمدزایی گام های خوبی برداشته‌ایم. 

او ادامه داد: تلاش می کنیم باتوجه به ارتباط خوب با فدراسیون و نیز برنامه‌های مدنظر، امسال به مراتب برنامه‌هایی بهتر از سال گذشته برای اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان در در دو بخش مردان و زنان برگزار کنیم که این مهم در بحث آموزش به صورت جدی به آن پرداخته خواهد شد. معتقدیم هرچه دربخش آموزش بهتر و با برنامه تر عمل کنیم، مطمئنا در شرایط بهتری قرار خواهیم گرفت.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: در تلاشیم برنامه ها و میزبانی هایی که قول آن را داده بودیم، با کمک و حمایت آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان مانند سال گذشته پیش ببریم تا به رشد استعدادهای رشته های اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان کمک بسزایی داشته باشیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به دیدگاه مثبت رییس فدراسیون نسبت به اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان از او و نیز حمایت های مدیرکل ورزش استان از ورزش خوزستان به ویژه هیات اتومبیلرانی استان قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام 

نظر شما