شناسهٔ خبر: 67758859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تردد بیش از ۲۸۰ هزار زائر از مرز بین‌المللی مهران

فرماندار مهران گفت: از ابتدای محرم تاکنون، حدود ۲۸۰ هزار نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد داشته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی‌عباس شفیعی صبح امروز _یکشنبه سی‌ام تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر تردد در مرز مهران عادی و روان است و با هماهنگی‌های انجام شده با سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اتوبوس به تعداد کافی برای جابه‌جایی زوار در مرز مهران وجود دارد.

وی از همه دستگاه‌های اجرایی مربوطه، مرزبانی، انتظامی و سایر دستگاه‌ها در راستای ایجاد تسهیلات مناسب برای تردد زوار در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تقدیر کرد و افزود: همه زیرساخت‌های مرز مهران در حال آماده شدن برای استقبال از زوار اربعین حسینی است.

فرماندار مهران از راه‌اندازی پارکینگ ۱۰ هزار خودرویی قبل از میدان اربعین و در نزدیکی پایانه مرزی شهید سلیمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: از همه زوار و مسافرانی که با خودروی شخصی به مرز مهران مراجعه می‌کنند درخواست می‌شود که از پارک خودرو در حاشیه راه‌های منتهی به مرز خودداری و از پارکینگ برای پارک خودروی خود استفاده کنند.

شفیعی با تاکید بر اینکه از شب گذشته تاکنون بیش از ۵۰۰۰ نفر از طریق مرز مهران وارد کشور شده‌اند، ادامه داد: از ابتدای محرم تاکنون، بیش از ۲۸۰ هزار نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد داشته‌اند.

نظر شما