شناسهٔ خبر: 67758821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ثبت رکورد کم‌سابقه مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از ثبت رکورد کم‌سابقه پیک مصرف برق ۵۶۳ مگاواتی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، رسول روستایی، امروز _یکشنبه، سی‌ویکم تیر_ در گفت‌وگو با خبرنگاران از شناسایی، هشت هزار مشترک پرمصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: این مشترکان در بخش‌های خانگی و تجاری کهگیلویه و بویراحمد بیشتر از الگوی تعیین شده مصرف برق داشته‌اند.

وی افزود: در صورت قرار گرفتن بانک‌ها یا دستگاه‌های اجرایی در لیست پرمصرف‌ها برق این مشترکان هم قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه بر اساس طرح الگوی مصرف میزان مصرف برق برای مشترکان مناطق عادی استان مانند شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون ۳۰۰ کیلو وات ساعت، برای مناطق گرمسیری شماره چهار ۴۵۰ کیلو وات ساعت، مناطق گرمسیری شماره سه ۶۰۰ کیلو وات ساعت، مناطق گرمسیری شماره دو، یکهزار و ۵۰۰ کیلو وات ساعت و مناطق گرمسیری شماره چهار، دو هزار و ۵۰۰ کیلووات ساعت است، گفت: مشترکان خانگی و تجاری که بیش از ۲.۵ برابر الگوی منطقه خود مصرف داشته باشند، در لیست پرمصرف‌ها قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به پیش‌بینی افزایش دمای هوا در هفته آینده برای مناطق مختلف استان از مشترکان خواست تا مصرف خود را مدیریت کنند تا با خاموشی‌های با برنامه مواجه نشوند.

روستایی با بیان اینکه در سال‌جاری سه بار رکورد مصرف برق در استان شکسته شده‌است، خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از خاموشی‌ها مدیریت مصرف برق ضرورت دارد.

وی افزود: در واپسین روزهای ماه تیر، پیک مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد به عدد کم سابقه ۵۶۳ مگاوات رسید.

نظر شما