شناسهٔ خبر: 67758665 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ضربه سخت رزمندگان مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست در رفح + فیلم

تهران- ایرنا- رزمندگان مقاومت فلسطین در حال نبرد سنگین در شهر «رفح» با نظامیان رژیم صهیونیستی هستند و ضربات مهلکی به آنها وارد کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع خبری از درگیری شدیدی خبر دادند که میان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه جریان دارد.

خبرنگار المیادین در غزه نیز گزارش داد: درگیری های شدید در مناطق تل السلطان، تل زعرب و محله السعودی و نیز منطقه برکسات در رفح جریان دارد.

طبق این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین ضربه مهلکی به نظامیان اشغالگر در غزه وارد کرده و شماری از آنها را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

همزمان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه دارد و اشغالگران منزلی را در اردوگاه الجدید در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه بمباران کردند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی یک منزل را نیز در شمال نوار غزه بمباران کردند.

در همین حال، توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شمال شرق اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را گلوله باران کرد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده و این رژیم همچنان به جنایت علیه ساکنان این منطقه ادامه می دهد.

وزارت بهداشت فلسطین روز شنبه آمار شهدا و مجروحان جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را منتشر و اعلام کرد که از ابتدای عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون، ۳۸ هزار و ۸۸۲ نفر در این منطقه به شهادت رسیده‌ و ۸۹ هزار و ۵۶۸ نفر هم مجروح شده اند.

نظر شما