شناسهٔ خبر: 67758599 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی: یکی از اولویت‌های سازمان بازرسی حمایت از سرمایه‌گذاری است

مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که این سازمان از سرمایه‌گذاری مشروع و در چارچوب قانون حمایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - احمد نظری در دیدار با یک سرمایه‌گذار خارجی با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، یکی از برنامه‌های سازمان بازرسی کل کشور را حول محور حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی عنوان کرد.

وی با اشاره به تأکیدات مستمر رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر حمایت از تولید و سرمایه گذاری تاکید کرد؛ این سازمان حامی حقوق سرمایه‌گذاران است و با تمام وجود از سرمایه گذاری مشروع حمایت می‌کند.

مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور در این دیدار از عزم جدی سازمان بازرسی برای حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و سالم خبرداد و این اطمینان را به سرمایه‌گذاران داد که دستگاه‌های نظارتی برای رفع موانع پیشروی سرمایه‌گذاری سالم از هیچگونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

نظری با یادآوری اینکه فضا برای سرمایه گذاران مشروع و سالم در کشور فراهم است، بر ضرورت حمایت دستگاه‌ها از سرمایه گذاران در چارچوب قوانین و مقررات تاکید کرد.

در ادامه این نشست سرمایه‌گذار چینی از آمادگی برای سرمایه‌گذاری در ایران خبر داد و از سازمان بازرسی خواست برای رفع موانع و برخی از مشکلات از وی حمایت کند.

انتهای پیام/

نظر شما