شناسهٔ خبر: 67757969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ایمن سازی مراکز درمانی دولتی تهران ضروری است

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران 'گفت: بیشتر مراکز درمانی دولتی تهران نا ایمن است و ضروری است که وزارت بهداشت در این خصوص اقدامات جدی انجام دهد.

صاحب‌خبر -

قدرت الله محمدی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس بازدیدهای میدانی کارشناسان آتش نشانی لیست مراکز درمانی نا ایمن تهران استخراج شد که باید اعلام کرد که بیشتر این مراکز دولتی و پر مراجعه هستند و ضروری است که وزارت بهداشت در این زمینه اقدامات جدی انجام دهد.

وی با اشاره به آتش سوزی اخیر در بیمارستان شریعتی نیز افزود: ما اخطارهای جدی به این بیمارستان و سایر بیمارستان های دولتی که بسیار پرمراجعه هستند داده شده اما متاسفانه اقدامات جدی انجام نشده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: بیشتر این مراکز درمانی بدلیل قدمت بالا نیاز به اقدامات پیشگیرانه در زمینه سیستم اعلان حریق و خاموش کننده دارند تا به هنگام هر نوع آتش سوزی از حادثه بزرگ جلوگیری شود.

ایمن سازی مراکز درمانی دولتی تهران ضروری است

وی تاکید کرد: این مراکز درمانی دولتی جزو مراکز نا ایمن هستند نه پرخطر گرچه خطری برای مردم و بیماران ندارد اما بهتر است که این مراکز به سیستم به روز و مدرن ایمنی مجهز شوند تا در زمان وقوع کوچکترین حادثه‌ای بتوان به خوبی مدیریت کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: موضوع ایمن مراکز درمانی شهر تهران مورد تاکید اعظای شورای شهر و مدیریت شهری است و در چندین مرتبه این موضوع در کمیسیون و جلسات شورای شهر بررسی شده و باید این موضوع با همکاری دستگاه‌های وابسته از جمله وزارت بهداشت مرتفع شود.

به گزارش ایرنا، بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)، بیمارستان امام خمینی (ره)، بیمارستان لولاگر، بیمارستان طرفه، بیمارستان سینا، بیمارستان بوعلی، بیمارستان شهدای یافت آباد و بیمارستان فیاض بخش جزو بیمارستان‌های نا ایمن تهران هستند.

نظر شما