شناسهٔ خبر: 67757807 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

اقراریان، عضو شورای شهر تهران: حیات گروه‌های سیاسی رادیکال و ستیزه‌جو در ایجاد دو قطبی‌های کاذب است / می‌خواهند ناکارآمدی خود را پشت دعوا‌های سیاسی پنهان و از پاسخگویی به عملکرد قبیله سالارانه خودشان مبتنی بر ۳ گانه فامیل‌بازی؛ برچسب‌زنی و پرونده‌سازی فرار کنند / شهروندان تهرانی بدانند آنان تا آخر نمی‌مانند

مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران و از منتقدان زاکانی در جلسه شورا گفت: حیات گروه‌های سیاسی رادیکال و ستیزه‌جو که از آن‌ها با عناوین گوناگونی نام برده می‌شود در ایجاد دو قطبی‌های کاذب است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران و از منتقدان زاکانی در جلسه شورا گفت:

بنده دعوای اصلاح‌طلب و اصولگرا را هم قبول ندارم؛ من این تقسیم‌بندی را غلط می‌دانم. نقطه‌ی مقابل اصولگرا، اصلاح‌طلب نیست؛ نقطه مقابل اصلاح‌طلب، اصولگرا نیست.

اما یک سخن با شهروندان تهرانی؛ خاصه جوانان عزیز و نسل‌جدید؛ حیات گروه‌های سیاسی رادیکال و ستیزه‌جو که از آن‌ها با عناوین گوناگونی نام برده می‌شود در ایجاد دو قطبی‌های کاذب است؛ که دو قطبی اصولگرا-اصلاحطلب از آن‌ها است تا ناکارآمدی خود را پشت دعوا‌های سیاسی پنهان و از پاسخگویی عملکرد غیر شفاف‌شان که عملکردی قبیله سالارانه مبتنی بر ۳ گانه فامیل‌بازی؛ برچسب‌زنی و پرونده‌سازی است فرار کنند.

پایان سیاسی این گروه کوچک، اما پر ادعا در وحدت و همدلی همه شهروندان تهرانی با وجود تفاوت‌های فرهنگی-سیاسی است.

امروز آغازی است بر پایان این گروه کوچک و پر اشتباه که به دنبال مصادره پرچم انقلابی‌گری است.

نکته پایانی اینکه جریان اصیل انقلاب مبتنی بر عقلانیت انقلابی تا پایان می‌ماند و آینده را خواهد ساخت.

اما آن‌ها تا آخر نمی‌مانند..

<div id="video-display-embed-code_1740355" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.entekhab.ir/fa/news/play/embed/802319/1740355?width=400&height=300"></script></div>

 

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما