شناسهٔ خبر: 67757743 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک منبع یمنی در گفت‌وگو با شبکه المیادین تاکید کرد:

عملیات یمن تا توقف تجاوزگری علیه غزه ادامه می‌یابد/ هماهنگی بالا بین ارکان محور مقاومت

تهران-ایرنا- یک منبع یمنی امروز یکشنبه در گفت وگو با شبکه المیادین به ادامه هماهنگی بالا بین یمن و مقاومت در نوار غزه و ارکان محور مقاومت در منطقه اشاره و تاکید کرد: اگر تجاوزگری رژیم اسرائیل علیه نوار غزه متوقف نشود، عملیات ارتش یمن تداوم خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، یک منبع یمنی در گفت‌وگو با شبکه المیادین به دروغ پردازی های رژیم صهیونیستی درباره عملیات های ارتش یمن علیه اهداف صهیونیستی در سرزمین های اشغالی اشاره کرد و تصریح کرد: دشمن صهیونیستی در مورد عملیات ارتش یمن دروغ می‌گوید و حقایق را سانسور می‌کند.

وی تاکید کرد: همه باید منتظر بیانیه‌های نیروهای مسلح یمن درمورد تمام عملیات نظامی چه در عمق سرزمین‌های اشغالی و چه در دریا باشند.

این منبع افزود: اگر تجاوزها علیه نوار غزه متوقف نشود، عملیات یمن طی روزها و ماه‌های آینده تداوم خواهد داشت.

وی گفت که هماهنگی میان یمن و مقاومت در نوار غزه و محور مقاومت در منطقه ادامه دارد و به سطح بالا و پیشرفته‌ای رسیده است.

نیروهای مسلح یمن بامداد جمعه ۲۹ تیر ماه با پهپاد جدید و تهاجمی «یافا» به شهر اشغالی تل‌آویو حمله کرد که مقامات رژیم صهیونیستی به کشته شدن صهیونیست و زخمی شدن هشت نفر در این حمله اذعان کردند.

این پهپاد رادارگریز، پس از ورود به حریم هوایی تل‌آویو، یک ساختمان را در نزدیکی سفارت آمریکا هدف قرار داد.

رسانه‌های صهیونیستی ابعاد این پهپاد را بزرگ توصیف و اعلام کردند که از سمت دریا در ارتفاع پائین به تل‌آویو نزدیک شد و توانست از همه لایه‌های سیستم‌های دفاعی عبور کند.

از سوی دیگر، هواپیماهای رژیم صهیونیستی عصر شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ شهر بندری الحدیده در غرب یمن را مورد حمله هوایی قرار دادند. بر اساس آمار وزارت بهداشت یمن، سه نفر در این حمله هوایی شهید و ۸۷ نفر زخمی شدند.

ارتش یمن اعلام کرد که پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده مناسب، قاطع، گسترده و حتمی خواهد بود.

نظر شما