شناسهٔ خبر: 67757722 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خبر داد

پیشرفت ۹۵ درصدی احداث ایستگاه پلیس راهور در میدان زرین‌کوب

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۵ درصدی احداث ایستگاه پلیس راهور در میدان زرین‌کوب خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه ۱۹ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به احداث ایستگاه پلیس راهور در میدان زرین‌کوب اظهار کرد: بخشی از ترافیک سنگین خیابان‌های منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، مربوط به رعایت‌نکردن قوانین و مقررات توسط رانندگان از جمله تخلفات پارک دوبل و مسدود کردن راست‌گردها است که احداث این مجموعه در تسهیل اقدامات پلیس راهور بسیار مؤثر است.

وی از پیشرفت ۹۵ درصدی احداث ایستگاه پلیس راهور در میدان زرین‌کوب خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه ۱۹ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: ساختمان این ایستگاه پلیس راهور، با حدود ۸۵ متر زیربنا و محوطه‌ای به وسعت ۲۰۰ متر است که به‌زودی در اختیار معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان برای افزایش تسهیل در تردد شهروندان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری این منطقه با پلیس تعامل و ارتباط خوبی دارد و همکاری این دو نهاد موجب تسهیل در روند اقدامات اجرایی می‌شود.

نظر شما