شناسهٔ خبر: 67757372 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی آرادان:

۲۴۰۰ متر مربع اراضی ملی و طبیعی آرادان رفع تصرف شد

آرادان- فرمانده انتظامی آرادان از رفع تصرف دو هزار و ۴۰۰ متر مربع اراضی ملی و طبیعی این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از این اقدام صیانت از حقوق بیت المال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد صدفی صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی آرادان بابیان اینکه دو هزار و ۴۰۰ متر مربع اراضی ملی و طبیعی این شهرستان رفع تصرف شد، ابراز داشت: این اقدام در راستای جلوگیری از زمین خواری و نجات طبیعت از سودجویان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه با هرگونه ساخت و ساخت بدون مجوز در مناطق طبیعی و بستر رودخانه و اراضی ملی به طور جد برخورد خواهد شد، افزود: با حکم قضائی بناهای غیرمجاز تخریب می‌شوند.

فرمانده انتظامی آرادان بابیان اینکه با همکاری نیروهای منابع طبیعی این گونه زمین خواری‌ها رصد می‌شود، ابراز داشت: هدف از این اقدام جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال است.

صدفی بابیان اینکه پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و مجرمانه متصرفان اراضی در دستور کار است، تصریح کرد: خریداران حتماً قبل از خرید استعلام لازم را از دستگاه‌های مرتبط باید اخذ کنند تا متوجه ضرر و زیان نشوند.

وی افزود: شهروندان نیز می‌توانند هر گونه برداشت‌های غیر مجاز، حفر چاه غیر مجاز و تصرف اراضی را گزارش دهند تا موضوع رسیدگی شود.

نظر شما