شناسهٔ خبر: 67757052 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر اجرایی بندر اشغالی «ایلات»:

حملات یمنی‌ها ما را فلج کرده است/۵۰ درصد کارکنان بزودی اخراج خواهند شد

تهران- ایرنا- مدیر اجرایی بندر اشغالی «ایلات» اعلام کرد که حملات نیروهای مسلح یمن به شدت صهیونیست‌ها را به ستوه آورده و مهمترین بندر رژیم صهیونیستی را فلج کرده، به طوری که بزودی نیمی از کارکنان ایلات از کار بیکار خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، رسانه های رژیم صهیونیستی به تاثیرات حملات نیروهای مسلح یمن علیه این رژیم اذعان کردند و در این میان روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» اذعان کرد: یمنی‌ها بندر ایلات را فلج کرده‌اند.

یدیعوت آحارنوت به نقل از مدیر اجرایی ایلات اعلام کرد که ۵۰ درصد از کارکنان این بندر را کار بیکار خواهد کرد و این روند از همین هفته آغاز می شود.

این رسانه صهیونیستی درباره علت این اقدام نوشت که مدیر اجرایی بندر ایلات اذعان کرده که حملات انصار الله یمن این بندر را از کار انداخته و فلج کرده و کابینه هم حمایتی از ایلات به عمل نمی‌آورد.

به گزارش ایرنا، پیش از این روزنامه اقتصادی «کالکالیست» رژیم صهیونیستی در گزارشی فاش کرده بود که بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی از زمانی که نیروهای مسلح یمن هدف قرار دادن کشتی‌ها در دریای سرخ را آغاز کرد، تقریباً به طور کامل بسته شده و به همین دلیل مدیر اجرایی این بندر تهدید کرده که در صورت عدم دریافت کمک‌های مالی کابینه، نیمی از کارگران را اخراج خواهد کرد.

این روزنامه نوشته بود که بندر ایلات در نتیجه حملات ارتش یمن به مدت هشت ماه است که تقریباً به طور کامل بسته شده است. در اقدامی برای رسیدگی به وضعیت ایلات، «آوی هورمرو» رئیس هیات مدیره این بندر و مدیر اجرایی آن، نامه‌ای به «میری رگو» وزیر حمل‌ و نقل رژیم صهیونیستی ارسال کرده و خواستار برگزاری یک جلسه فوری درباره ایلات شد.

مدیر اجرایی بندر ایلات خطاب به وزیر حمل‌ و نقل رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود: در شرایط بحرانی قرار داریم و نیمی از کارگران را پس از توقف فعالیت بندر به دلیل حملات در دریای سرخ، اخراج خواهیم کرد.با توجه به موارد فوق، متاسفانه چاره‌ای جز اخراج حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد کارگران نداریم و تنها کارگران ضروری در بندر باقی می‌مانند.

پیشتر ایلات به عنوان مهمترین بندر رژیم صهیونیستی در پی عملیات نیروهای مسلح یمن برای توقف تجارت دریایی با این رژیم، اعلام ورشکستگی‌ کرده بود.

نظر شما