شناسهٔ خبر: 67756533 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

قالیباف: باید دلایل کاهش مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهیم/ حضور پزشکیان در مجلس بدون رعایت تشریفات و پروتکل به روحیات انقلابی نزدیک است

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری به‌روشنی نشان داد نظام جمهوری اسلامی باوری عمیق به مشارکت مردم دارد. عدم تمایل بخشی از جامعه برای استفاده از حق انتخاب خود باید اهالی سیاست را به خود بیاورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای پزشکیان با روحیات خوبی که دارند بدون رعایت تشریفات و پروتکل ها در صحن مجلس حضور پیدا کردند.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۱ تیرماه ) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حضور رئیس‌جمهور منتخب در صحن مجلس گفت: با آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی شاهد بودیم که رئیس جمهور منتخب به عنوان فرزند مجلس که بیش از ۴ دور در مجلس شورای اسلامی بوده اند، در صحن مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از حضور ایشان مفتخر شده و به ایشان خیرمقدم می‌گوییم.

وی خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان با روحیات خوبی که دارند بدون رعایت تشریفات و پروتکل ها در صحن مجلس حضور پیدا کردند و این بنای خوبی است و به روحیات انقلابی نزدیک است.

 

قالیباف در نطق پیش از دستور: انتخابات دماسنج سیاسی جامعه است

 محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳) با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات ریاست جمهوری در شرایط محدودیت زمانی برگزار شد و به روشنی نشان داد اولویت جمهوری اسلامی حضور و مشارکت مردم‌ است

قالیباف گفت: باید دلایل کاهش مشارکت را کاهش دهیم

رئیس مجلس گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری به‌روشنی نشان داد نظام جمهوری اسلامی باوری عمیق به مشارکت مردم دارد.

عدم تمایل بخشی از جامعه برای استفاده از حق انتخاب خود باید اهالی سیاست را به خود بیاورد.

باید از ظرفیت تغییراتی که در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایجاد شده برای برطرف‌کردن دلایل کاهش مشارکت استفاده کنیم.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما