شناسهٔ خبر: 67756468 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خبرداد؛

برگزاری نخستین دوره مسابقات آزاد ملی مهارت، در رشته فناوری خودرو در لرستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خبرداد؛ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان از برگزاری نخستین دوره مسابقات آزاد ملی مهارت، در رشته فناوری خودرو، در آستانه هفته ملی مهارت، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی پاشایی در گفت و گو با خبرنگاران ، ضمن معرفی مسابقات ملی مهارت، عنوان کرد: یکی از رسالت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به منظور توسعه مهارت‌آموزی در کشور به ویژه بین جوانان، برگزاری مسابقات مهارت است، این مسابقات در سه بخش آزاد، ملی و بین‌المللی و در رشته‌ها و حرفه‌هایی با محوریت نیاز بازار‌کار برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: شناسایی و معرفی افراد ماهر به بازار کار از اولویت های برگزاری مسابقات مهارتی است.

پاشایی اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات آزاد ملی مهارت در رشته فناوری خودرو با همکاری اتحادیه تعمیرکاران خودرو و به میزبانی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک برادران شهرستان خرم آباد، برگزار می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان، به‌روزرسانی دانش و مهارت‌ها، آشنایی بی‌واسطه با فناوری‌های روز و نیازمندی بازار واقعی کار و استفاده از ظرفیت‌های مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات آزاد مهارتی دانست.

 پاشایی گفت: مسابقه آزاد رشته فناوری خودرو، محدودیت سنی ندارد  و متقاضیان می توانند از امروز شنبه 30 تیرماه به مدت یک هفته تا تاریخ 5 مردادماه 1403 با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان محل سکونت خود، در این دوره از مسابقات ثبت نام نمایند.

وی افزود: زمان برگزاری مسابقه همزمان با نخستین روز از هفته ملی مهارت شنبه 6 مردادماه 1403 در محل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره یک برادران شهرستان خرم‌آباد و با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمات، ترویج فرهنگ کار و مهارت‌آموزی، به‌روزرسانی دانش و مهارت‌ و  احصای نیازمندی بازار واقعی کار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما