شناسهٔ خبر: 67756048 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار: فرماندار:

از ظرفیت مردم در اجرای سیاست‌ها استفاده شود از ظرفیت مردم در اجرای سیاست‌ها استفاده شود

فرماندار خوی گفت: مردمی سازی امور و استفاده از ظرفیت مردم در اجرای سیاست‌ها در دستور کار باشد.

صاحب‌خبر -

فرماندار خوی در جلسه شوراری اداری با بیان اینکه، مردم پشتیبان اصلی نظام بوده و حضور موثر مردم در پای صندوق‌های رای و همچنین در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در تولید اقتدار و امنیت ملی نقش بی نظیری دارند، گفت: مردم پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند و هروقت لازم شد با حضور خود از دین، انقلاب و کشور خود دفاع کرده اند به همین خاطر خدمت کردن به چنین مردم بافرهنگ و فهیم مایه افتخار است. وبایداز ظرفیت آنها در اجرای سیاست‌ها استفاده شود. 

کریم علی نژاد از خبرنگارانی که در جریان انتخابات پا به پای مسئولین از حوزه‌های انتخابی گزارش و خبر تهیه کردند و مردم را در انتخاب اصلح یاری نمودند تشکر کرد و گفت: خبرنگاران متعهد و فعال آیینه تمام نمای واقعیت‌های جامعه هستند که مشکلات مردم را به گوش مسئولین رسانده و خدمات خادمین مردم در دولت را به اطلاع مردم می‌رسانند.

وی گفت: مصوب کردن اعتبار در کمیته برنامه ریزی برای توسعه کار‌های شهرستان مهم است ولی مهمتر از آن پیگیری و جذب مبالغ مصوب شده و مصرف به موقع آن در محل‌های مورد نیاز و نظارت بر اجرای دقیق مصوبات و حل مشکل مردم است. 

فرماندار خوی به مسئله جذب سرمایه گذار نیز اشاره کرد و گفت: امروز جذب سرمایه گذار یکی از کار‌های مهم اقتصادی است، چون همه استان‌ها و شهرستان‌های همجوار رقیب مهمی در این کار هستند و تلاش می کنند سرمایه گذاران مهم را جذب نمایند پس ما باید تلاش کنیم با جذب سرمایه گذاران و حل مشکلات اداری آنها گام‌های بلندتری در توسعه اقتصادی شهرستان برداریم. 

علی نژاد به همایش بین المللی پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: امسال به همت مسئولین و خیرین در سه نقطه از شهرستان موکب‌های خدمات رسان به پا میشود و زائرین امام حسین که از شهرستان خوی عبور می‌کنند پذیرایی خواهند شد؛ و مشکلات موکب‌هایی خوی در عراق حل می شود.

وی نابسامانی در فروش نان در نانوایی‌ها و  کمبود اتوبوس بین شهری را دو مشکل اساسی این شهرستان برشمرد و این دو موضوع مردم را رنج می‌دهد که باید با مشارکت مردم و مسئولین حل شود. 

فرماندار خوی افزود: الان ما ۵٠٠ صندلی کمبود داریم که با پیوستن ۱٠٠ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل مشکل حل می شود ولی تا آن زمان باید فکر و چاره عملی برای این مشکل مردمی اندیشیده شود. 

نماینده مردم شهرستان‌های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: شورای اداری نباید گزارش محوری باشد بلکه عملکرد محوری برگزار شود.

عادل نجف زاده به حل مشکلات پیمانکاران محور خوی قطور رازی و محور قاپلیق ایواوغلی اشاره کرد و از مسئولین راه و شهرسازی و دیگر ادارات و سازمان‌ها از جمله شرکت نفت خواست با حل مشکلات آنها باعث پیشرفت و اتمام این پروژه‌ها شوند. 

وی تاکید کرد اگر هرکس وظیفه خود را بخوبی انجام دهد مشکلات به آسانی حل می شوند.

نظر شما