شناسهٔ خبر: 67755974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تردد زائران اربعین از ۲ مرز زمینی و یک مرز دریایی در خوزستان

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از انتقال زوار اربعین حسینی به کشور عراق از مسیر خوزستان از طریق ۲ مرز زمینی و یک مرز دریایی در سال‌جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مسعود بیات منش گفت: وزارت راه و شهرسازی، وظیفه حمل و نقل و خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی را بر عهده دارد که امسال در استان خوزستان ۲ مرز زمینی و یک مرز دریایی برای انتقال زوار اربعین حسینی به کشور عراق در نظر گرفته شده است.
او افزود: تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی مطلوب به زوار اربعین حسینی انجام می‌دهیم و از همه ظرفیت‌های موجود بهره خواهیم گرفت تا سفری ایمن را برای زوار مهیا کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: تمامی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان با هم افزایی و همگرایی مشغول خدمت به مردم و زوار اربعین حسینی هستند.
بیات منش با اشاره به محور‌های تردد زوار اربعین حسینی و راهیان نور در استان گفت: محور اهواز به چذابه از مسیر شهر‌های حمیدیه، کوت سید نعیم، سوسنگرد و بستان عبور می‌کند و به دلیل ترانزیت کالا به کشور عراق و همچنین تردد زوار اربعین حسینی بسیار پر تردد و حائز اهمیت است.
سه محور اهواز به خرمشهر، اهواز به چذابه و شوش به بستان مسیر تردد زائران اربعین حسینی بوده که هر سه طرح، جزو طرح‌های ملی استان به شمار می‌روند.

نظر شما