شناسهٔ خبر: 67755839 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

برگزاری نشست هم اندیشی برنامه های قرارگاه شهید آوینی

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، ذر ابتدای جلسه اسمعیل جهانگیری ضمن عرض تسلیت تاسوعا و عاشورای سیدالشهداء بیان کرد: نگاه ما نسبت به برنامه های فرهنگی لوگو زدایی بود زیرا برای حل مسائل به دنبال هم افزایی هستیم از اینرو از دستگاه های هم راستا درخواست همکاری داریم در جهت بهتر نمودن امورات تا بتوان خدمات شایسته تری را ارائه کرد.

جهانگیری گفت: یکی از دغدغه های دستگاه های فرهنگی نیروسازی و هدایت گری است زیرا تبیین سیاست های کلان به دست کنشگران مانند هنرمندان، خبرنگاران، نویسندگان، بلاگرها و ... اتفاق می افتد.   تربیت انقلابی و اسلامی این قشر فرهیخته توسط دستگاه های فرهنگی اتفاق می افتد که اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را دنبال کنند و در واقع می توان دو بال برای آنها تعریف کرد تخصص و تعهد و پایبندی به مبانی انقلاب و اسلام داشته باشند و تخصص بدون تعهد مخاطراتی دارد که باید به دنبال تخصص، تعهد را ایجاد کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان نمود: در طرح شهید آوینی در رشته های نویسندگی، فیلمسازی، خبرنگاری و انیمیشن سازی است و در رنج سنی 15 تا 23 سال می باشد و در رشته نویسندگی و فیلمنامه نویسی تا 35 سال هم قابل پذیرش است.

وی در ادامه بیان داشت: فراخوان این طرح منتشر شده است منتهی در بستر مساجد که از طریق عضویت در کانون های فرهنگی هنری مساجد امکان ثبت نام در این قرارگاه وجود دارد و افراد قبل از حضور در کلاس گزینش تخصصی خواهند شد تا استعدادهای افراد در رشته های مختلف مشخص شود و امکان حضور برای آنها در کلاس مربوطه میسر شود.

گفتنی است: در پایان این جلسه اعضای حاضر به بیان دیدگاه های خود در این طرح پرداخته و حمایت خود را در خصوص همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی اعلام نمودند.

نظر شما