شناسهٔ خبر: 67755468 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف کالای قاچاق ۶ میلیاردی از خودروی سواری کشف کالای قاچاق ۶ میلیاردی از خودروی سواری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف یک دستگاه سواری سمند و کشف ۶ میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق در زنجان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسین بدری رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: در پی اشراف پیرامونی عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان حمل کالای قاچاق با یک دستگاه خودرو سواری سمند محرز شد و مراتب توقیف در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پس از هماهنگی قضایی و پایش مسیر حرکت با سامانه های پلیسی، خودروی مذکور در آزادراه زنجان - قزوین متوقف شد و در بازرسی از آن تعداد یک هزار و ۱۳۰ ثوب کلاه و کمربند، ۱۳۰ عدد آجر سیلیکونی و ۵۰ کیلوگرم پاکت پلاستیکی خارجی فاقد هرگونه اوراق مثبته گمرکی (قاچاق)کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه ارزش تقریبی کالای قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد که در حال رسیدگی است.

بدری خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی و روحیه جهادی کارکنان خدوم پلیس امنیت اقتصادی استان موجب شده است که قاچاقچیان نتوانند به راحتی در چرخه اقتصاد خلل ایجاد کنند.

نظر شما