شناسهٔ خبر: 67755232 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مروری بر مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته

بر جای ماندن سه شهید و ۸۷ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده، تأکید عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن بر واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به تأسیسات غیرنظامی و ادعای سنتکام در خصوص سرنگونی پهپاد انصارالله از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش ایلنا،‌ رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گفت‌وگوی وزیر جنگ این رژیم و وزیر دفاع ایالات متحده درباره تنش‌های اخیر میان رژیم صهیونیستی و یمن خبر دادند. 

- فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) مدعی شد که در ۲۴ ساعت گذشته یک هواپیمای بدون سرنشین تحت هدایت انصارالله را بر فراز دریای سرخ منهدم کرده است.

- وزارت بهداشت یمن اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده به سه نفر رسیده است.

- حزب‌الله لبنان در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن، آن را «یک نقطه عطف خطرناک» در جریان درگیری‌های اسرائیل و حماس خواند.

-عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده، تأکید کرد که اسرائیل «تاوان حمله به تأسیسات غیرنظامی را خواهد پرداخت».

- سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از شهادت ۱۶۱ خبرنگار نفر طی ۱۰ ماه در غزه خبر داد و گفت: شایسته است همه رسانه‌های آزاد و خبرنگاران آزاداندیش و عدالتخواه جهان، فریادگر صدای خبرنگاران شهید غزه باشند.

- نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار برخی مواضع بی‌اساس درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، مدعی شد که بندر الحدیده توسط جنگنده‌های این رژیم هدف قرار گرفت، محل ورود «سلاح‌های ایرانی» برای انصارالله یمن بوده است.

- وزارت بهداشت یمن شامگاه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که گزارش‌های اولیه حاکی از زخمی شدن ۸۰ نفر در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهر الحدیده است.

انتهای پیام/

نظر شما