شناسهٔ خبر: 67755222 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تظاهرات صهیونیست‌ها علیه کابینه نتانیاهو با درخواست برای توافق تبادل اسرا

زهرا موسوی

هزاران نفر در تل‌آویو، بیت المقدس، حیفا، قیساریه و ده‌ها مکان و شهر رژیم صهیونیستی علیه کابینه «بنیامین نتانیاهو» تظاهرات کردند و خواستار معامله تبادل اسرا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، این اعتراضات درست پیش از سفر «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن و درخصوص مذاکرات جاری بین این رژیم و حماس برای انعقاد قرارداد تبادل اسیران برگزار شد.

«یائیر لاپید»، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در جریان شرکت در تظاهرات مرکزی در تقاطع «کاپلان» در تل‌آویو، از نتانیاهو خواست در صورتی که سخنرانی او در کنگره شامل اعلام توافق نیست، سفر خود به واشنگتن را لغو کند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست نیز با حمل بنرهایی در برابر وزارت جنگ در تل‌آویو تظاهرات کردند و خواستار آن شدند که دولت قرارداد مبادله اسیران را منعقد کند و فرزندانشان را از نوار غزه بازگرداند.

حدود ۱۰۰۰ نفر در نزدیکی خانه نتانیاهو در «قیساریه» تظاهرات کردند و هزاران نفر در تظاهراتی که از مرکز «کرمل» تا مرکز «حوروف»، جایی که تظاهرات مرکزی برگزار شد، شرکت کردند.

هزاران نفر نیز در راهپیمایی در قدس اشغالی با درخواست برای انتخابات و معامله تبادل اسیران شرکت کردند و تظاهرات دیگری در تقاطع «نهلال»، شهر «بئرسبع»، «روش پینا»، «کرمئیل»، «نهاریا»، «کریات بیالک»، «زخرون یعکوف» و «الخضیره» سازماندهی شد.

تظاهرات صهیونیست‌ها علیه کابینه نتانیاهو با درخواست برای توافق تبادل اسرا تظاهرات صهیونیست‌ها

قرار است عصر یکشنبه همزمان با سفر نتانیاهو به واشنگتن تظاهراتی در فرودگاه بن گوریون در «اللد» برگزار شود و خانواده‌های اسیران صهیونیست به آن بپیوندند تا علیه سفر او به واشنگتن تظاهرات کنند.

همچنین تظاهرات‌هایی در نزدیکی مکان‌هایی که نتانیاهو در ایالات متحده حضور خواهد داشت، از جمله کنگره برگزار می‌شود، به طوریکه تظاهرات مرکزی با سخنرانی برنامه‌ریزی شده او در روز چهارشنبه همزمان خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما