شناسهٔ خبر: 67754860 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده یزد در مجلس خبر داد:

ناترازی برق در دولت شهید رئیسی کاهش یافت/افزایش تولید برق در دولت سیزدهم

تهران- ایرنا- نماینده مردم یزد در مجلس با تاکید بر این که ناترازی برق در دولت شهید رئیسی کاهش یافت، گفت: در دولت سیزدهم تلاش‌های فراوانی برای افزایش تولید برق صورت گرفت و تولید برق افزایش یافت اما واقعیت این است که این حرکت تا نقطه نهایی باید با قدرت ادامه پیدا کند تا ناترازی‌ها به صفر برسد.

صاحب‌خبر -

محمد صالح جوکار روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: ناترازی برق در دولت شهید رئیسی کاهش یافت و دولت سیزدهم در سه سال عملکرد خود تلاش‌های فراوانی را در این راستا داشت.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از اقدامات خوب و موثر دولت شهید رئیسی در تولید برق استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر در این حوزه است که باید در دولت چهاردهم این حرکت ادامه پیدا کند.

وی افزود: در دولت شهید رئیسی تلاش‌های فراوانی برای افزایش تولید برق صورت گرفت و تولید برق هم افزایش یافت اما واقعیت این است که این حرکت تا نقطه نهایی باید با قدرت ادامه پیدا کند تا ناترازی‌ها به صفر برسد.

جوکار خاطرنشان کرد: یکی از قدامات و حرکت‌های خوب دیگری که در دولت شهید رئیسی آغاز شد، خود تامینی برق صنایع بزرگ بود که این اقدام نیز باید با جدیت در دولت جدید ادامه پیدا کند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ناترازی برق و خاموشی‌ها در این حوزه به صنایع آسیب جدی می‌زند و ما باید با تلاش فراوان جلوی این آسیب را بگیریم و ناترازی‌ها را به صفر برسانیم.

نظر شما