شناسهٔ خبر: 67754849 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آمیتا باچان روی فرش قرمز جشنواره فیلم فجر!

بازیگر فیلم سینمایی «دوست من باچان»، از اکران این فیلم در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر و با حضور آمیتا باچان بازیگر مطرح سینمای هند و بالیوود خبر داد. 

صاحب‌خبر -

سیاوش قاسمی بازیگر سینمای ایران در گفت‌وگو با میزان درباره مضمون فیلم سینمایی «دوست من باچان» گفت: این فیلم روایت‌کننده داستان یک هنرپیشه است که با دیدن فیلم «شعله» عاشق و دلباخته هنرپیشه اصلی این فیلم آمیتا باچان می‌شود و به امید اینکه روزی ستاره این فیلم را ببیند و شغل هنرپیشگی را انتخاب می‌کند. این عاشق و دلباخته آمیتا باچان بعد از سال‌ها نمی‌تواند شخصیتی خاص و شناخته شده در بازیگری شود و بیمار می‌شود. به همین دلیل اطرافیان به دنبال برآورده کردن آرزوی او مبنی بر همبازی شدنش با آمیتا باچان هستند. 

وی به بازیگران فیلم سینمایی «دوست من باچان» اشاره و بیان کرد: این فیلم سینمایی محصول مشترکی بین ایران و هند است که با بازی بازیگرانی همچون ابولفضل پورعرب، رضا ناجی، کاظم نوربخش و… ساخته خواهد شد و علیرضا خرسند تهیه کنندگی و کارگردانی این فیلم بر عهده خواهد داشت. 

قاسمی تاکید کرد: فیلم سینمایی «دوست من باچان» موزیکال و کمدی است و تلاش دارد تا لحظاتی شیرین و جذاب برای مخاطبان خود فراهم کند و امیدواریم بتواند عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران را کسب کند. 

وی به زمان فیلمبرداری سریال اشاره و بیان کرد: بعد از دهه اول محرم، فیلمبرداری این اثر آغاز شده و می‌خواهیم که اکران اول این فیلم در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر باشد. 

این بازیگر در پایان تصریح کرد: رایزنی‌هایی انجام شده تا بتوانیم آمیتا باچان بازیگر و اسطوره هندی دنیای بازیگری و بالیوود را به ایران دعوت کنیم و در زمان اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر این بازیگر توانای سینما در ایران حضور داشته باشد. امیدوارم که این مهم به انجام رسیده و این اسطوره بازیگری به کشورمان ایران بیاید. 

انتهای پیام/

نظر شما