شناسهٔ خبر: 67754114 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شروع دوران تازه برای یاسین و مرتضی

8 و 80 پرسپولیس علیه 10 ماه مصدومیت

دو بازیکن شاخص پرسپولیس که بیش از نیمی از فصل گذشته در اختیار تیم خود نبودند حالا می‌توانند توان فنی این تیم را در خط دفاع و میانی بالا ببرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، از آخرین بازی.های مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی برای پرسپولیس زمان زیادی گذشته و شاید هواداران پرسپولیس یادشان رفته که دو بازیکن شاخص و ملی پوش دارند که حالا به تیم‌شان برگشته و قرار است قدرت فنی سرخ‌ها را در خط دفاعی و میانی بالا ببرند.
یاسین سلمانی در اولین فصل حضورش در پرسپولیس و در همان هفته‌های نخست آنقدر بین تیم امید و پرسپولیس رفت و آمد که در بازی رفت با گل گهر مصدوم شد و نتوانست در 90 درصد بازی‌های فصل قبل پرسپولیس حاضر باشد.

2023429

مرتضی پورعلی گنجی هم کمی بعد از او در بازی تیم ملی مقابل قطر آسیب دید و هر دو بازیکن ادامه بازی‌های فصل قبل را از دست دادند.

حالا مرتضی و یاسین که شماره‌های 8 و 80 تیم شان را به تن می‌کنند با توان بالایی برای فصل آینده آماده می‌شوند و البته دوست دارند خیلی زود در لیست تیم ملی برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی آماده باشند.

مرتضی کنار کنعانی جزو بازیکنان اصلی خط دفاعی تیم ملی بود که آسیب دید و جام ملتها را از دست داد و یاسین نیز در آستانه دعوت به تیم ملی بزرگسالان و عبور از کاپیتانی تیم زیر 23 سال دچار مصدومیت سخت شد.

2028053

هر دو بازیکن در هفته‌های پایانی فصل قبل شرایط بازی را پیدا کرده بودند اما نمی‌شد درباره آنها ریسک کرد اما به زودی دوران جدیدی برای این دو بازیکن شاخص آغاز خواهد شد.
پرسپولیس در نخستین بازی تدارکاتی پیش فصل عصر روز یکشنبه مقابل تیم منتخب آکادمی خود قرار خواهد گرفت و مرتضی و یاسین بعد از چیزی حدود 9 و 10 ماه در یک مسابقه فوتبال به میدان خواهند رفت که می‌تواند برای آنها استرس زا و هیجان انگیز باشد. البته این دو بازیکن باید مراقب باشند که در مصاف با بازیکنان جوان که معمولا خیلی دوست دارند در چنین بازی‌هایی خودشان را نشان دهند و  بسیار بی پروا بازی می‌کنند دچار مصدومیت نشوند هر چند  معمولا قبل از چنین بازی‌های درون خانوادگی به بازیکنان تیم‌های جوان تاکید می ‌شود که مراقب ستاره‌های میلیاردی تیم بزرگسالان باشند. بخصوص در مورد نفراتی مثل یاسین و مرتضی که ماه‌ها از فوتبال بازی کردن دور بوده‌اند.

نظر شما