شناسهٔ خبر: 67752922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرصت یک ماهه دادستان خرم آباد به صاحبان خودرو و موتورسیکلت های توقیفی

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد از دستگاه‌های مربوطه خواست ظرف مدت یک ماه خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های استان را تعیین تکلیف کنند.

صاحب‌خبر -

ضرب الاجل دادستان مرکز لرستان به صاحبان خودرو و موتورسیکلت های توقیفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان از دستگاه های مربوطه خواست حداکثر ظرف مدت یک ماه حدود ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت های رسوبی در پارکینگ های استان را که آرای قطعی آنها صادر شده، تعیین تکلیف کرده و از پارکینگ های سراسر استان خارج  شوند.

علی حسنوند در جلسه ای بامسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان، بنیاد تعاون ناجا و پلیس راهور و فرماندهی انتظامی لرستان گفت:بنا به دستور رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور مبنی بر بررسی وضعیت پارکینگ‌های محل نگهداری وسایل نقلیه توقیفی و در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بیت المال و دولت در استان و همچنین حفظ حقوق مردم ، این موضوع به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.

 حسنوند افزود:بازدید از پارکینگ های خودروها با هدف بررسی شرایط نگهداری وسایل نقلیه،تعیین تکلیف سریع و در چارچوب قانون و نظارت بر روند رسیدگی‌های قضایی است.

وی گفت:در بازدیدهای اخیر مشخص شد برخی از خودروها مربوط به سال‌های گذشته است که این امر هیچ توجیهی ندارد و به همین علت دستور بررسی پرونده این خودروها خودروها صادر شد.

نظر شما