شناسهٔ خبر: 67752385 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

انگلیس برای جانشینی ساوت‌گیت اطلاعیه «دعوت به همکاری» منتشر کرد

اتحادیه فوتبال انگلیس پس از قطع همکاری با گرت ساوت‌گیت، سرمربی وقت این تیم در یورو ۲۰۲۴، برای متقاضیان جانشینی وی پیام دعوت به همکاری صادر کرد. در اطلاعیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است: هم‌اکنون در حال بررسی روند به‌شدت هدفمند انتصاب سرمربی بعدی تیم ملی مردان انگلیس هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اتحادیه فوتبال انگلیس با انتشار پیام دعوت به همکاری، از متقاضیان هدایت تیم ملی این کشور خواست تا رزومه خود را ارسال کنند!

اتحادیه فوتبال انگلیس پس از قطع همکاری با گرت ساوت‌گیت، سرمربی وقت این تیم در یورو ۲۰۲۴، برای متقاضیان جانشینی وی پیام دعوت به همکاری صادر کرد.

در اطلاعیه اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است: هم‌اکنون در حال بررسی روند به‌شدت هدفمند انتصاب سرمربی بعدی تیم ملی مردان انگلیس هستیم.

انگلیسی‌ها در این اطلاعیه به نامزد مدنظرشان اشاره‌ و اعلام کرده‌اند که سرمربی بعدی باید دارای تجربه قابل توجه در فوتبال انگلیس و سابقه‌ای قوی در نتیجه‌گیری در لیگ برتر این کشور یا رقابت‌های معتبر بین‌المللی باشد. در پایان این اطلاعیه دوم آگوست (۱۲ مرداد) به عنوان ضرب‌الاجل ارسال رزومه تعیین شده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه به تحقق رویای دیرینه سه‌شیرها در فتح نخستین جام جهانی بعد از سال ۱۹۶۶ نیز به عنوان یکی از جاه‌طلبی‌های مدنظر اتحادیه فوتبال این کشور اشاره شده است.

 

ساوت‌گیت پس از شکست تیم ملی انگلیس برابر اسپانیا در فینال یورو ۲۰۲۴ در برلین از سمتش استعفا کرد. او در دوران حضور روی نیمکت این تیم، آنها را به چهار رقابت بزرگ رساند و در ۲ دوره متوالی بازنده فینال یورو بود و به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ نیز صعود کرد.

 

از یورگن کلوپ، مائوریتسیو پوچتینو و توماس توخل به عنوان گزینه‌های جانشینی ساوت‌گیت نام برده می‌شود.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما